Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه ظهر پنج شنبه در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان ایام حزن و اندوه ماه صفر و اربعین حسینی را تسلیت گفت.

وی بیان کرد: پیاده روی اربعین حسینی همایشی باشکوه از تمامی مسلمانان جهان و نشان دهنده اقتدار اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: در این ایام بایستی بیش از هرزمان وحدت خود را حفظ کرده و از اختلافات دوری کنیم چرا که دشمنان اسلام تصمیم بر تفرقه افکنی در این مراسم بزرگ مسلمانان داشته و وظیفه ماست که هوشیارتر عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد خبازی همچنین هفته بسیج دانش آموزی از هفتم لغایت سیزدهم آبان ماه را گرامی داشت.

وی گفت: ۸ آبان ماه نیز روز نوجوان و سالروز شهادت حسین فهمیده است، همان نوجوان شهیدی که علی رغم سن پایین، فهم و عقیده ای بزرگ داشت.

سرگرد خبازی اظهار داشت: ما نیز در شهرستان بشرویه در زمان جنگ تحمیلی نوجوانان و دانش آموزان بسیاری داشتیم که برای دفاع از مرزوبوم خود از جانشان گذشتند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم شهدای ما در بشرویه نیز دانش آموزان هستند افزود: از تعداد ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه، ۴۶ شهید دانش آموز هستند که هوشیارانه در جبهه های جنگ علیه باطل مبارزه کرده و به شهادت رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه همچنین سیزدهم آبان ماه را که سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال ۵۸ بود را نیز گرامی داشت.

سرگرد خبازی خطاب به دانش آموزان گفت: شهدا در آن زمان برای امنیت و آرامش ما به جبهه های جنگ رفتند لذا وظیفه دانش آموزان امروز این است که در این آرامش به وجود آمده به خوبی درس خوانده و قله های موفقیت را فتح کنند.

وی اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا و الگو قرار دادن آنها نیز از دیگر وظایف دانش آموزان امروز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه بیان کرد: ایستادگی ، بصیرت، ولایتمداری و مقاومت نیز درس هایی ست که بایستی دانش آموزان از شهدای دانش آموز بگیرند.

سرگرد خبازی از همگان خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه مانند هرسال مشت محکمی بر دهان امریکا و استکبار جهانی بکوبند.

true برچسب ها : اربعین 96 سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی شهرستان بشرویه علی خبازی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان

ایسنا/گیلان رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت اعتلای فرهنگ محیط زیست در جامعه، گفت: اهمیت محیط زیست و نهادینه کردن این علم همانند سایر علوم برای آموزش دانش‌آموزان الزامی است.

محمدتقی تقی‌زاده امروز هفتم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه‌های متنوع در هفته زمین پاک، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی زیست محیطی برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی ضروری است در همین راستا آموزش‌های لازم برای دانش‌آموزان ابتدایی یک مدرسه دخترانه در روستای پسیخان به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد.

وی با اشاره به لزوم اهمیت محیط زیست و نهادینه کردن این علم همانند سایر علوم برای آموزش دانش‌آموزان، افزود:  برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته زمین پاک با مشارکت یکی از صنایع فعال در شهرستان در خصوص مباحث زیست محیطی برگزار شد. 

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان رشت گفت: کارشناسان این اداره با حضور در بین دانش آموزان و ارائه موشن‌گرافی‌های زیست محیطی، آنها را با مفاهیم ساده محیط زیست آشنا کردند.

تقی‌زاده درباره آموزش‌های ارائه شده به دانش آموزان، تصریح کرد: آموزش تعاریف و مفاهیم زیست محیطی همچون تفکیک از مبدا،  موجودات زنده و حیوانات در خطر انقراض، جلوگیری از شکار و صید، تنوع زیستی، صرفه جویی در مصرف آب و روش‌های نگهداری و محافظت از گیاهان و جانوران همراه با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از مهمترین بخش‌های آموزش محیط زیست به دانش آموزان است.

 وی با تاکید بر اینکه برای حفظ محیط زیست و تحویل آن به نسل آینده باید فرهنگ سازی کرد، گفت: هر قدر هزینه برای این سنین از کودکان انجام شود خود یک سرمایه‌گذاری ارزشمند محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش زیست محیطی و استمرار این برنامه‌ها برای  اعتلاء فرهنگ محیط زیست ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند