Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی معاون فرهنگی وامور استانهای  حوزه نمایندگی ولایت فقیه در جمعیت هلال احمر ضمن  بازدید از غرفه خبرگزاری تقریب در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به این که درکنار علما ،نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران هم باید در جهت تقریب مذاهب گام بردارند گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران  که با قیام امام خمینی(ره) تاسیس شد و به عنوان ام القرای جهان اسلام است می طلبد که محوروحدت باشد ودر این خصوص نه  تنها علما بلکه همه نظام و حاکمیت باید برای هرچه بیشتر به وحدت رساندن امت اسلام  گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود:در کنار وحدت بین شیعه و سنی که وظیفه اصلی ماست باید در گردهم آوری همه انسانها حول محور خدا هم تلاش بکنیم و باید آنها را به یک وحدت الهی و یکتاپرستی برسانیم.  
 
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی با خاطر نشان کردن این نکته که مجمع تقریب مذاهب اسلامی  تعلق به یک جریان فکری خاص و یا یک ارگان ندارد اظهار کرد: من اعتقاد دارم این مرکز برای یک ارگان برای یک جریان فکری و برای یک گروه خاص نیست بلکه برای یک نظام است و من معتقدم باید در کنار مجمع تقریب مذاهب اسلامی که در راستای تقریب مذاهب فعالیت می کند  کانونی نیز برای وحدت همه انسانها حول محور یکتا پرستی راه اندازی کنیم.
 
وی ادامه داد: ما برای اینکه بتوانیم اسلام ناب محمدی را که مدنظر امام راحل(ره)بود را به دنیا معرفی کنیم باید تنگ نظری ها و تحجر را در اندیشه مان کنار بگذاریم وهمانطور که پیامبر اکرم با رفتارش دنیا را تسخیر کرد ما نیز با رفتارمان این کار را انجام بدهیم.
 
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در خاتمه ضمن اشاره به هدف والای این جمعیت که خدمت رسانی و امداد به همه انسانها را شامل می شود عنوان کرد: در این جمعیت در هنگام امداد فقط انسان مطرح است ودر زمینه امداد رسانی نه رنگ پوست ،نه ملیت و حتی دین ومذهب مطرح نیست.
 
وی ادامه داد ما در تمامی استانهایی که غالب ساکنان آن اهل سنت هستند نمایندگی داریم و در نمایندگی شهرهایی که سنی نشین هستند امام جماعت اهل سنت قرار دادیم و بین کارکنان شیعه و سنی ما هیچ تفاوتی در حقوق و مزایا وجود ندارد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم