Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@00:22:43 GMT

اتکا به منابع دولتی در استان اصفهان، اشتباه است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۲۵۸۵

اتکا به منابع دولتی در استان اصفهان، اشتباه است

رویداد۲۴- استاندار اصفهان گفت: 4 سال با اینکه زمان زیادی است، اما بسیار کوتاه است. باید در این زمان کوتاه به جای حرف زدن عمل کنیم، به همین خاطر شعارم کار، کار و کار است.
محسن مهرعلیزاده، امروز (پنجشنبه) در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم با مشی اعتدال کمکی به مردم اصفهان داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امیدوارم با نیروی متخصص و توانمندی که در اصفهان وجود دارد اقداماتی موثر انجام دهم. باید دست در دست هم مشکلات را بر طرف کنیم.
وی ادامه داد: همکاری و تعاملی که نمایندگان استان با یکدیگر دارند یک سرمایه است. خوشبختانه با همکاری و نگرشی عمیق که از جانب نمایندگان شاهد آن بودم می‌توانیم اتفاقات خوبی در این استان رقم بزنیم. چهار سال با اینکه زمان زیادی است، اما بسیار کوتاه است. باید در این زمان کوتاه به جای حرف زدن عمل کنیم. به همین خاطر شعارم کار، کار و کار است.
استاندار اصفهان گفت: مردم اصفهان، مردمی فهیم، فرهیخته متدین و بزرگ هستند. اصفهان مرکز علم و فرهنگ و هنر است و همه این موارد برای من یک سرمایه است که بر اساس آن بتوانم خدمت بیشتری به مردم اصفهان داشته باشم. مردم اصفهان بیشترین وجوهات را می‌پردازند و بیشترین کمک‌ها از جانب این استان است. همچنین بیشترین جانبازان بالای 70 درصد متعلق به این استان است.
مهرعلیزاده با بیان اینکه مشکلات مردم شرق اصفهان و الگوهای کشت و زرع باید اصلاح شود،ادامه داد: معضل اساسی این استان مسئله آب است. زاینده رود ستون فقرات این استان و این شهر است و اگر آسیبی ببیند همه این پیکر از هم خواهد پاشید. آسیب‌هایی که زاینده رود در سال‌های گذشته دیده است ترمیم سختی دارد، اما باز هم امید به خدا، با تمام توان درجهت نجات آن گام بر می‌داریم. امیدوارم بتوانم در پیشگاه خداوند و مردم اصفهان روسفید باشم. 
وی ادامه داد: اتکا به منابع دولتی در چنین استانی کاری غلط است. باید از بخش خصوصی کمک بگیریم. درست است که باید تخصیص‌های دولتی را به بهترین شکل هزینه کنیم و بهترین بازده را از آن ببینیم اما با توجه به مردم اصفهان که مردمانی هوشمند هستند باید اداره امور را به بخش دولتی بسپاریم. 
استاندار اصفهان گفت: مسئله اشتغال باید در اصفهان برطرف شود. اصفهان می‌تواند در زمینه اقتصاد مقاومتی الگوی دیگر استان‌ها باشد. باید در توسعه صادرات، صنایع دستی و جذب سرمایه پیش قدم باشیم. اما باید بدانیم هر اقدامی که انجام می‌دهیم محیط زیست اصفهان باید در اولویت باشد تا بتوانیم به محیط زیستی متوازن دست پیدا کنیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها