Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تکاب گفت: استکبار ستیزی و دشمن شناسی و تقویت آن باعث تقویت انقلاب اسلامی و تداوم همیشگی آن می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام و المسلمین عیسی برادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با شاره به نقش ۱۳ آبان در مقابل استکبار ستیزی اظهار داشت: در کشور ما مناسبت های ملی و مذهبی بسیاری است که ۱۳ آبان یکی از این نمونه ها می باشد که فرهنگ ۱۳ آبان مبارزه با استکبار جهانی و روز ملی مبارزه بااستکبار جهانی است و این روز نقش ماندگاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: ۱۳ ابان در تقویم ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد پس نیاز است تاریخ و فرهنگ استکبارستیزی و ارزش حماسه تاریخی شهدای ۱۳ آبان به نسل جوان منتقل شود.

امام جمعه تکاب، همچنین با بیان عوامل تثبیت انقلاب تصریح کرد: استکبار ستیزی و دشمن شناسی و تقویت آن باعث تقویت انقلاب اسلامی و تداوم همیشگی آن می شود.

وی، افزود: افرادی مثل ترامپ  و همراهان وی که در صدد دشمنی با ایران هستند و دلیل مقابله ایرانیان با آنها است چراکه ایرانیان در برابر دخالت ها و شیطنت های دشمنان ایستاده اند درصورت افول دشمنی های آمریکا می توان کدورت و کینه ها را کمتر کرد.

حجت الاسلام برادری، در خصوص اقدامات ضدایرانی آمریکا در آستانه ۱۳ آبان، بیان کرد: ضد ایران حرکت کردن آمریکایی ها باعث شده تا نفرت و انزجار مردم ایران بیشتر شده و این باعث می شود فرهنگ استکبار ستیزی در ما تقویت شده و راحت تر به نسل های بعدی انتقال پیدا کند لذا ما باید در مقابل حماقت های آنها باید با مدیریت خوب بتوانیم نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم.

وی، افزود: روح انقلاب با استکبار ستیزی در تضاد است و به هیچ عنوان نمی تواند و امکان اجتماع این ۲ در کنار یکدیگر امری غیرممکن و ناشدنی است.

امام جمعه تکاب، تصریح کرد: هدف و آرمان انقلاب حق و مسیر ولایت است و در بربر باطل دشمنی خواهیم کرد چراکه باید در برابر زیاده خواهی و روحیه استکباری و با همان روحیه اسلامی حرکت کنیم  در مقابل هجمه های دشمنان از پای نایستیم.

وی، انتقال روحیه استکبارستیزی را واجب دانست و افزود: مردم با توجه به انزجار و نمفرت خود از رئیس جمهور آمرکا پرشور تر  و محکم تر از سال های قبل در صحنه حاضر خواهند شد.

حجت الاسلام برادری، بیان کرد: مجموعه های مختلف پس از انقلاب با یک هدف و به سوی یک نقطه در حرکت هستند و و با سلایق مختلف با روحیه استکبار ستیزی به تمامی تعهدات خود پایبند بوده و در مسیر پیشرفت و موفقیت قدم برداشته اند.

وی، افزود: دشمن هر چه از امتیاز و زمینه جهت فعالیت برخوردار باشد انگیزه دشمنی وی بیشتر می شود. بنابراین باید با وی به مبارزه پرداخته و از سازش ها جلوگیری کنیم چراکه او دست از خوی استکباری خود نخواهد کشید.

امام جمعه تکاب، خاطرنشان کرد: باید با استقلال، شرف، عزت پیروی از ولایت و پایبندی به آرمانهای امام شهدا در مقابل دشمنان ایستاده و پشتیبان ولایت فقیه در همه زمینه ها باشیم چراکه دلسوزترین و حکیم ترین شخصیت و جایگاه که می تواند ملت را رهبری کند جایگاه ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود