Web Analytics Made Easy - Statcounter

داداشی گفت: در این همایش 150 مقاله داوری شد که از این میزان 120 مقاله به مرحله سخنرانی و مابقی به مرحله پوستر راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ دکتر داداشی؛ رئیس دانشگاه پیام نور اهر؛ در همایش توسعه پایدار و بهره‌وری شهرستان اهر در محل دانشگاه پیام نور؛ ضمن بیان اهمیت توسعه شهرستان؛ اظهار داشت: هدف از این همایش ایجاد بستری برای پژوهشگران، اساتید و دانشجویان است تا بهتر بتوانند یافته‌های خود را در محورهای همایش به اطلاع مردم برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی در ادامه مطرح کرد: در این همایش 150 مقاله داوری شد که از این میزان 120 مقاله به مرحله سخنرانی و مابقی به مرحله پوستر راه یافتند.

وی همچنین از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان اهر بابت پوشش دهی خوب همایش تشکر کرده و افزود: اصحاب رسانه به‌نوبه خود برای این همایش سنگ تمام گذاشتند.

رئیس دانشگاه پیام نور ضمن قدردانی از زحمات مسئولین، اذعان داشت: مسئولین شهرستانی و دانشجویان و کارکنان پیام نور برای برگزاری این همایش به‌خوبی با یکدیگر همکاری کردند تا این همایش به‌خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستارزاده افزود:هوش مصنوعی کاربرد‌های زیادی در حوزه کسب وکار دارد و این همایش با هدف رونق کسب و کار طلا و جواهر در این زمینه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علمی، کاربردی یزد هم در ادامه بیان داشت:این همایش در حقیقت شروعی برای برگزاری دوره کوتاه مدت هوش مصنوعی در صنعت طلاو جواهرات می‌باشد.
عباسعلی جعفری افزود:رسالت دانشگاه علمی کاربردی، مهارت افزایی دانشجویان در صنعت طلا و جواهر و همچنین رشد در مسیر اشتغال و کسب و کار است.

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم