Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛عبدالرضا سعیدی نیا ،در پایانه مرزی چذابه افزود: در این مدت 21هزار زائر از این پایانه مرزی و رسمی به وطن بازگشته اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 90درصد حجم تردد در پایانه مرزی چذابه خروجی به سمت عراق است افزود: تمهیدات لازم برای ورود و خروج زائران از پایانه مرزی چذابه اندیشیده شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار دشت آزادگان در ادامه با اشاره به اینکه روند صعودی خروجی زائران اربعین حسینی از پایانه چذابه از امروز پنجشنبه شدت گرفته است افزود: زائران در کوتاه ترین زمان ممکن پس از کنترل مدارک قانونی راهی کربلا و نجف می شوند.

در اربعین پارسال 430هزار زائر اربعین حسینی از گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز راهی عتبات عالیات شدند.

با اینکه پیش تر پیش بینی شده بود حجم تردد زائران اربعین حسینی در 2 پایانه مرزی چذابه و شلمچه 20 تا 30درصد افزایش یابد استاندار خوزستان روز چهارشنبه به خبرنگاران رسانه های گروهی در چذابه گفت: به علت گرمی هوا و گرد و خاک احتمال دارد شمار زائران اربعین امسال به تعداد پارسال نرسد.

با این حال از روز چهارشنبه دمای هوا در منطقه عمومی چذابه کاهش یافت و گرد و خاک به طور کامل فروکش کرد و زائران و موکب داران اطراف پایانه نفس راحتی کشیدند.

گرد و غبار غلیظ روزسه شنبه در منطقه عمومی دشت آزادگان و گذرگاه مرزی چذابه مشکلات زیادی برای زائران ایجاد و بیش از 520نفر از آنان را راهی مراکز درمانی کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی

به گزارش جام جم آنلاین ؛  سجاد رحمانی اظهار کرد: نخستین کاروان ۸۵ نفره حج عمره استان ایلام امروز عازم سرزمین وحی شد.

وی با بیان اینکه روادید تمامی زوار ایلامی حج عمره مفرده صادر شده است، افزود: پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.

مدیر حج و زیارت استان ایلام ابراز کرد: این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه و پنج روز هم در مکه مکرمه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات