Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از ساری، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی امروز در جلسه ستاد هماهنگی مراسمات ۱۳ آبان روز دانش آموز با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و این حماسه تاریخی، اظهار داشت مردم ایران هر ساله با راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان و فریاد شعار”مرگ بر آمریکا”و”مرگ بر اسرائیل” اعلام می‌دارند که برای پاسداری از انقلاب لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیزدهم آبان بی‌تردید در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی است، افزود: این روز تاریخی روزی است که دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام (ره) با هدف خنثی‌سازی همیشگی توطئه‌های آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران، لانه جاسوسی این شیطان بزرگ را تسخیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: این حرکت عظیم، نقطه عطفی در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران و فصلی نو از روابط ایران با کشورهای استکباری را رقم زد و به همین دلیل امام خمینی (ره) از آن به عنوان “انقلاب دوم “یاد کردند.

میرفیضی با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان حماسه‌‌ساز ۱۳ آبان ماه عنوان داشت: ۱۳ آبان ماه حقیقتی است که تا ابد می‌درخشد و هدایت ‌گر نسل‌‌های این سرزمین در عبور از گذرگاه ‌های حساس تاریخی خواهد بود.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: ترویج روحیه مقاومت و فرهنگ استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی و برخاسته از شعار راهبردی هیهات من‌الذله است.

میرفیضی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران انقلاب اسلامی خود را براساس راهبردهای عاشورای حسینی باور دارد، افزود: ملت ولایتمدار ایران اسلامی برای پاسداری از این باور و اعتقاد، شهیدان فراوانی را تقدیم انقلاب کرده و همچنان در برابر نظام سلطه ایستاده است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب