Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - وزیر اسبق اطلاعات گفت: پیام روشن حضور گسترده و پرشور مردم در پیاده‌روی اربعین ایستادگی در برابر استکبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی عصر پنجشنبه در جمع بسیجیان جزیره خارگ اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) بیش از ۱۳۰۰ سال پیش اتفاق افتاده ولی هرساله در ایام محرم و صفر شاهد حضور باشکوه و خودجوش مردم در عزاداری سالار شهیدان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دلیل اصلی گرم نگه داشتن عزاداری سیدالشهداء(ع) پیام روشن واقعه عاشورا یعنی ایستادگی در برابر باطل است.

وزیر اسبق اطلاعات افزود: سال گذشته ۲۵ میلیون نفر در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کردند و این حرکت عظیم مسلمانان، باعث خشم و عصبانیت دشمنان اسلام شد.

مصلحی تصریح کرد: در واقع پیام اصلی حضور مردم در پیاده روی اربعین، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و ایادی سرسپرده آنان است.

لزوم توجه به تاریخ

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه تاریخ در زندگی بشریت اشاره کرد و اظهار داشت: تاریخ در علوم مختلف دارای کاربرد و جایگاه ویژه‌ای دارد و جزو نیازهای ضروری برای پیشرفت بشریت محسوب می شود.

وزیر اسبق اطلاعات افزود: تاریخ آئینه آینده بشر است و اگر انسان‌ها بخواهند آینده‌ای خوب داشته باشند باید همواره تاریخ را مورد توجه قرار دهند.

مصلحی بیان داشت: اهمیت تاریخ از سه برای قابل بررسی است، اول اینکه تاریخ ابعاد مختلف زندگی گذشتگان را تجزیه و تحلیل می‌کند؛ دوم عبرت گرفتن از وقایع تاریخی است و سوم به حرکت درآوردن احساسات مردم.

گسترش روزافزون روی‌آوردن به اسلام

وی با بیان اینکه شاهد گسترش روزافزون روی آوردن به اسلام در جهان هستیم ابراز داشت: دشمنان تلاش فراوان برای عدم گسترش اسلام در جهان انجام می دهند و پروژه اسلام هراسی را برای مقابله با اسلام راه انداخته اند تا اسلام را تخریب کنند ولی موفق نشده اند چون علاوه بر عوام،بسیاری از اندیشمندان و خواص جوامع بشری به دین مبین اسلام گرویده‌اند.

وزیر اسبق اطلاعات از اتحاد اروپا و آمریکا برای مقابله با نظام اسلامی سخن گفته و اظهار داشت: اروپا و آمریکا در مقابله با نظام اسلامی متحدند و تنها در نوع مقابله با جمهوری اسلامی ایران اختلاف نظر دارند.

وی پروژه نفوذ را از راهکارهای دشمنان برای انحراف در انقلاب اسلامی عنوان و ابراز داشت: دشمنان اسلام برای انحراف در انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی گسترده داشته و سرمایه‌گذاری کلانی کرده‌اند و باید همه مسئولان مراقب نفوذ دشمنان نظام باشند.

مذاکره با آمریکا ارزشی ندارد

مصلحی صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا را برنامه ریزی شده دانست و اظهار داشت: برخی فکر می‌کنند ترامپ دیوانه است در صورتی که اصلا اینچنین نیست و صحبت‌های وی توسط CIA برنامه ریزی می شود.

وی افزود: تهدیدهای ترامپ نسبت به سپاه پاسداران یکی از برنامه های سازمان جاسوسی آمریکا برای کشاندن ایران پای میز مذاکره درباره توانمندی های موشکی و نظامی است.

وزیر اسبق اطلاعات تصریح کرد: آمریکا شیطان است و غیرقابل اعتماد است. پس مذاکره با آنها ارزشی ندارد و بدعهدی و خلف وعده آمریکا بارها برای کشورهای مختلف به اثبات رسیده است.

مصلحی افزود: هدف دشمن از پروژه نفوذ این است که مسئولان، نخبگان و مردم در محاسباتشان دچار اشتباه شوند.

وی تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و بصیر و در مقابله با نقشه‌ها و تهدیدات دشمن با هم متحد شویم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن پیام محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به شرح زیر است: تک تیراندازان در دانشگاه ایندیانا برای مقابله با اعتراضات دانشجویان به نسل کشی در غزه. اگر این اقدام زشت در کشور دیگری اتفاق می افتاد رسانه ها و سیاستمداران امریکا و اروپا چه می کردند!!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی