Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:12:48 GMT

تصادف آمبولانس در دهلاویه

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۵۲۳۱

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از تصادف یک دستگاه آمبولانس در مسیر بستان به سوسنگرد (دهلاویه) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر مستقر در چذابه اظهار کرد: دقایقی قبل یک دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی در مسیر بستان به سوسنگرد (دهلاویه) تصادف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آمبولانس به همراه دو کارشناس فوریت های پزشکی از سمت چذابه به سوسنگرد در حال حرکت بود که دچار سانحه شد.

مدیر روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان خبر داد: در این سانحه راننده و دو کارشناس زن مصدوم شدند.

رفیعی در پایان گفت: همه مصدومان در ابتدا به بیمارستان سوسنگرد منتقل شدند ولی مقرر شده تا کارشناسان فوریت ها به اهواز منتقل شوند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سامان محمدی ، اظهار کرد: ظهر امروز به دنبال اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در بلوار الغدیر رخ‌داده بود، خودروی سواری پراید با خودروی سنگین تریلی به برخورد کرده و منجر به بروز حادثه شده بود.

وی گفت: این حادثه منجر به مصدومیت دو نفر شده بود که با کمک افراد محلی و نیروهای امدادی از خودرو رهاسازی و به بیمارستان انتقال یافتند.

محمدی تصریح کرد: در این حادثه علاوه بر نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب؛ نیروهای امدادی و فوریت‌های پزشکی نیز حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و موتورسواران امری ضروری است.

میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی این شهرستان یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

از سوی دیگر کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

به توصیه پلیس‌راه رانندگان در شرایط بارانی همواره باید سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کرده و از حرکت با باک خالی جدا خودداری کرده و همچنین لازم است که دقت بیشتری در حین رانندگی داشته باشند.

از سوی دیگر بارش باران احتمال برخورد و تصادفات خودروها را به علت لغزنده بودن سطح راه و معابر چندین برابر می‌کند و لذا باتوجه‌به لغزنده بودن معابر رانندگان باید فاصله طولی بیشتری را با خودروی مقابل رعایت کنند تا امکان تصادف را به حداقل ممکن برسانند.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد