Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران کل ورزش و جوانان استان باید توجه ویژه‌ای به بیانات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت داشته باشند و از سوی دیگر به حوزه جوانان نیز توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در نشست مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش وجوانان در استان خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان ارتباط مستمر و دائمی با استان‌ها با هدف رصد و بررسی مشکلات آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در تجارب قبلی، مشکلات مطرح شده از سوی استان‌ها در شورای معاونان مورد بررسی قرار گرفته و برنامه ریزی برای حل آنها در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای حضور در ورزش استفاده کنیم و البته لازمه این امر این است که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه احساس امنیت داشته باشند.

سلطانی‌فر افزود: علاوه بر این مدیران کل ورزش و جوانان استان باید توجه ویژه‌ای به بیانات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت داشته باشند و از سوی دیگر به حوزه جوانان نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تندگویان دارای تجارب خوبی است و در حوزه معاونت جوانان وزارت ورزش نیز می‌تواند موفق باشد ادامه داد: دولت دوازدهم توجه ویژه‌ای به فراهم کردن زیرساخت‌ها برای جوانان در حوزه ورزش دارد؛ اگر قرار باشد همچنان ورزش و جوانان در کنار یکدیگر باشند ما تصمیم داریم تا با توان و توجه بیشتر به حوزه جوانان نگاه کنیم و برنامه‌هایی با عناوین توسعه خانه‌های جوان، رشد کمی و کیفی سمن ها, بسترسازی برای رشد وام ازدواج و اشتغال و فعالیت‌های دیگری برنامه‌ریزی شده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور تاکید کرد سن مدیران کاهش یابد و از ظرفیت بانوان در امور مدیریتی در وزارتخانه و استان‌های مختلف استفاده شود.

سلطانی‌فر تاکید کرد: با انبوه پروژه‌هایی رو به‌رو هستیم که به صورت غیر کارشناسی و احساسی کلنگ خورده و امروز ما را با مشکل رو به رو کرده و انتظار ما این است که مدیران استانی با استانداران خود وارد رایزنی شوند و از محل بودجه استانی سهمی را برای ورزش و جوانان دریافت کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بارها ضرورت تعامل با ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها به فدراسیون‌ها گوشزد شده است تصریح کرد: نظارت دقیق‌تری را نسبت به دوره‌های گذشته به فدراسیون‌های ورزشی اعمال خواهیم کرد و در حال حاضر برگزاری اردو‌ها و اعزام به مسابقات بسیار هدفمندتر شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند