Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر ورزش وجوانان به کارگیری از مدیران زن در سطوح ارشد را یکی از راهبردهای دولت تدبیر و امید و این وزارت خانه برشمرد و گفت : بزودی در استان‌هایی که شرایط ایجاد شود از وجود مدیران کل زن بهره مند خواهیم شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت ورزش وجوانان؛ مسعود سلطانی فر در نشست مشترک معاونان و مدیران کل ستادی و استانی این وزارت خانه در مشهد مقدس درباره بودجه سال آینده 2حوزه ورزش وجوانان افزود: بودجه بر اساس عملکرد هر حوزه تعیین خواهد شد و مدیران ورزشی استان نیز نیازهای دو حوزه ورزش وجوانان را با استانداران درمیان گذاشته تا از محل بودجه استانی سهم قابل توجهی را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت :یکی از راهبردهای این وزارت خانه برگزاری منظم این گردهمایی در استان های مختلف با هدف برطرف کردن موانع و مشکلات در این حوزه هاست.
وزیرورزش وجوانان یادآور شد که به معاونان این وزارتخانه تاکید شده تا با توجه قراردادن مشکلات ورزش وجوانان و بررسی نقطه نظرات استان‌ها برای حل آن‌ها اقدام کنیم.
سلطانی فر که عملکرد مثبت دولت یازدهم را در بخش‌های مختلف ایجاد ثبات و آرامش در کشور دانست ،گفت: در این دوره نیز تلاش می کند تا همانند برجام در سایر حوزه‌‌ها گشایش ایجاد کند تا رشد و پیشرفت را شاهد باشیم.
وی اظهارکرد: باید فضا را به گونه‌ای مدیریت کنیم که بخش خصوصی برای حضور در ورزش و سرمایه گذاری در این حوزه احساس امنیت کند واز سویی مشارکت اجتماعی و اقبال عمومی به حوزه ورزش و جوانان افزایش یابد.
مقام عالی ورزش کشور تاکید کرد که مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها توجه ویژه به بیانات مقام معظم رهبری، سیاست های دولت دوزادهم و برنامه‌های این وزارت خانه را در دستور کار قرار داده و نسبت به اجرای آن اهتمام کنند.
سلطانی فر در ادامه این نشست به مساله جوانان نیز اشاره کرد و گفت: از استان‌ها انتظار دارم به حوزه جوانان توجه ویژه داشته باشند.
وی درباره انتزاع حوزه جوانان از ورزش افزود: دولت در حال پیگیری این موضوع است که اکنون این در مجلس درحال بررسی است.
وزیر ورزش وجوانان ادامه داد: جوانان در دو دهه اخیر با فراز و نشیب‌های بسیاری رو به رو بوده‌اند، در دولت های هفتم و هشتم اقدامات بسیار خوبی توسط سازمان ملی جوانان برای جوانان انجام شد و در تمامی استان‌ها تشکیلاتی با این نام راه اندازی شد و جوانان برای معرفی توانایی‌های خود فضای بسیار خوب و مناسبی داشتند اما متاسفانه در دولت‌های نهم و دهم این موضوع مورد توجه قرار نگرفت.
سلطانی فر اضافه کرد: اما دولت های یازدهم و دوازدهم اهمیت جوانان در اولویت قرار گرفت تلاش شد تا دوباره زیرساخت‌ها و شرایط مناسب برای جوانان به وجود آید، ما برای ادامه فعالیت‌های خود هم تابع نظر دولت و مجلس هستیم و اگر قرار است همچنان ورزش و جوانان در کنار یکدیگر باشند ما با توان و توجه بیشتر به حوزه جوانان نگاه کنیم که برنامه‌هایی با عناوین توسعه خانه‌های جوان، رشد کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد-سمن ها، فراهم کردن زمینه رشد برای وام ازدواج و اشتغال و فعالیت‌های دیگری برنامه ریزی شده است.
به گفته وی دولت عزم جدی برای حل مشکلات جوانان دارد و نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف را در این حوزه بسیج کرده است و اگر استانی در این زمینه کم کاری کند با برخورد این وزارت خانه روبرو خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: رئیس جمهوری تاکید دارد که سن مدیران کاهش یابد و از ظرفیت بانوان در امور مدیریتی در وزارت خانه و استان‌های مختلف استفاده شود که در این زمینه گام های خوبی برداشته خواهد شد.
سلطانی فر طرح های نیمه تمام و بجا مانده از دو لت های نهم و دهم را یادآور شد و گفت: این طرح ها غیر کارشناسی و احساسی کلنگ زنی شده که امروز اینوزارت خانه را با مشکل رو به رو کرده است و باید قطره چکانی برای تکمیل آن‌ها اقدام کنیم.
وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: حال باید پاسخگوی مردمی باشیم که به دولت دوازدهم رای دادند و باید از رای مردم صیانت کنیم.
سلطانی فر ادامه داد: ما به فدراسیون‌های ورزشی اعلام کردیم که به همکاری با ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها توجه ویژه داشته باشند. این وزارت خانه نظارت دقیق تری را نسبت به دوره‌های گذشته به فدراسیون‌های ورزشی دارد و در حال حاضر برگزاری اردو‌ها و اعزام به مسابقات بسیار هدفمند تر شده است.
وی ادامه داد: هنر ما در مدیریت،جذب منابع و مشارکت منابع غیر دولتی است. باید برای این موضوع تلاش شود و برای تکمیل سالن‌های نیمه کاره، حمایت از ورزش کاران و سایر حوزه‌ها از این منابع استفاده کنیم.
وزیر ورزش و جوانان درباره رویدادهای آسیایی و المپیکی گفت: بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 رادر پیش داریم که ستاد این بازی ها به طور جدی نسبت به برطرف کردن نقاظ ضعف تیم ها و اعزام کیفی کاروان توجه دارد. ورزشکاران در چند تورنمنت بین المللی اخیر توانستند بیشتر از حد انتظار افتخار آفرینی کنیم .
سلطانی فر ادامه داد:داشتن برنامه و استفاده ازظرفیت های موجود ورزشکاران باعث شد تا برای تمامی ورزشکاران و تیم‌ها در ستاد مرکزی و استان‌ها برنامه ریزی‌ لازم را برای کسب نتایج موفقت آمیز در میدان های ورزشی داشته باشیم.
وی خطاب به مدیران کل استانی تاکید کرد که به ورزش همگانی و توسعه و پیشرفت توجه داشته باشید اما از همین امروز با کمک هیات‌های ورزشی مدال آورن و قهرمانانی که شانس افتخار آفرینی در المپیک و رویداد‌های بین المللی دارند را شناسایی کنید و برای رفع نیاز‌ها و تامین امکانات مورد نظرشان تلاش کنید.

**شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی جدای از وزارت ورزش و جوانان نیست
در این نشست مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز درباره طرح های ورزشی در استان ها گفت: بحث طرح های ورزشی به زمان دارد تا بتوانیم دقیق تر بررسی کنیم.
مصطفی مدبر افزود: در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم تا طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 70درصد را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم.
وی گفت: در بحث نگهداری اماکن ورزشی، ادارات کل به دلیل نبود منابع مالی دارای مشکلاتی هستند اما نگهداری آن به یک برنامه و هدفی مشخص نیازدارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250**1440
خبرنگار:گلی سفیدزاده** انتشار: گلشن

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با اشاره به حضور تیم‌های شهرستان‌ها با ۷۰۰ کارمند ورزشکار در مرحله مسابقات استانی گفت: با حضور گرامی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان به تیم‌های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

شیردل با اشاره به اینکه تیم‌های اول مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند؛ افزود: تیم‌های ادارات شهرستان‌ها شگفتی ساز مسابقات شدند که نشان می‌دهد ظرفیت شهرستان‌ها در  ورزش بسیار عظیم است.

وی نتایج پایانی مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شهر کرمان در سه رشته فوتبال گل کوچک آقایان و بانوان، مهارت‌های چالشی آقایان و والیبال به شرح زیر اعلام کرد: 

نتایج مسابقات فوتبال گل بانوان 
آموزش و پرورش ناحیه دو ۱
آموزش و پرورش زرند 0

مقام‌اول: اموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: اموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان:
دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴
آموزش و پرورش زرند   ۱

مقام اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مقام دوم: آموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات مهارت‌های چالشی بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان 
مقام سوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 


نتایج مهارت‌های چالشی آقایان:
مقام اول: جمعیت هلال احمر بم
مقام دوم: نیروگاه برق کرمان 

نتایج مسابقات والیبال بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش سیرجان
مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
مقام سوم: آموزش و پرورش راور 

نتایج مسابقات والیبال آقایان:
مقام اول: آموزش و پرورش بردسیر
مقام دوم: آموزش و پرورش بافت
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال