Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال آذرخش با بیان اینکه در مقابل تیم مس سونگون از نظر بدنی کم آوردیم، اظهارکرد: تیم دچار مشکل است و تقاضا داریم مسئولان به وعده هایشان عمل کنند.

به گزارش ایرنا، عباس روز پیکر شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتسال مس سونگون به خبرنگارایرنا گفت: با وجود تمرین خوبی که هفته قبل داشتیم به دلیل ناهماهنگی در تهیه بلیط هواپیما خسته به تبریز رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در لیگ برتر تهیه بلیط وظیفه سرمربی نیست، گفت: همان طور که دیدید نیمه اول بازی عرصه را بر تیم مس تنگ کرده و توانستیم نیمه اول را با نتیجه 2 بر 2 به رختکن برویم.
وی اظهارکرد: با وجود میل باطنی ام نمی توانم بیشتر از این در مورد وضعیت آذرخش توضیح بدهم چون نمی خواهم آبروی استان خودم را ببرم .
روزپیکر با اشاره به قول های فراوانی که مسئولان استانی و حتی استاندار در مورد حمایت از تیم داده اند، گفت: انشاءالله مشکلات مرتفع می شود.
وی گفت: این پیروزی را به تیم مس سونگون تبریک می گویم و امیدوارم قهرمان لیگ شوند.
حمید بی غم سرمربی تیم مس سونگون هم در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مسوولان تیم آذرخش انتظار داشتم تاخیر خود به بازی امروز را از دیروز به ما می گفتند تا بازیکنان تیم ما از ساعت سه مشغول گرم کردن خود در سالن نمی شدند.
وی اظهارکرد: این کار کاملا غیرحرفه ای بود و حتی ممکن بود در این گرم کردن بدن و استراحت نیم ساعته پس از آن بازیکنانم دچار آسیب شوند.
وی در مورد بازی تیمش گفت: نیمه اول خوب ظاهر نشدیم و تیم در فشار بود ولی در نیمه دوم کار را جبران کردیم و توانستیم با کسب سه امتیاز بازی از زمین بازی خارج شویم .
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اظهار کرد: فوتسال با حضور تیم هایی مثل آذرخش و ساری و هوادارانشان خوب است .
تیم فوتسال مس سونگون با پیروزی 7 بر 2 مقابل آذرخش بندرعباس 38 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد.
این تیم سه شنبه 16 آبان ماه مهمان تیم شهرداری ساوه است.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: انصاری
/3071/ 9853

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد

سرمربی آرژانتینی می‌گوید نباید هواداران چلسی برای بازگشت تیمشان به روزهای خوب عجله کنند.

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو از عملکرد بازیکنان چلسی در بازی با وست هم کاملاً راضی است.

تیم‌های چلسی و وست هم در دیداری از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس به مصاف رفتند که این بازی با برتری 5-0 آبی‌ها خاتمه یافت. پس از برتری مقابل تاتنهام، چلسی مقابل وست‌هم، شرق‌نشینان شهر لندن نیز نمایش تحسین‌برانگیزی ارائه داد و یک برد شیرین دیگر را در استمفوردبریج جشن گرفت.

مائورسیو پوچتینو، سرمربی چلسی در مصاحبه بعد از بازی با وست هم در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه به نقل از Football London می‌خوانید.

بازیکنانم لایق تقدیرند

خوشحال، راضی و هیجان‌زده‌ هستیم. مثل همان حسی که بعد از بازی روز پنج‌شنبه (تاتنهام) داشتیم. برویم که این روند را حفظ کنیم. بازیکنانم واقعا لایق تقدیرند، به‌خاطر اینکه بعد از چند روز، دوباره با این سطح از کیفیت بازی کردند.

پروسه ساختن چلسی زمان می‌برد

فکر می‌کنم پاس گل نونی به جکسون نشون داد که ما در حال یاد گرفتنیم. تیم باهوشی داریم. در بازی مقابل اورتون مورد انتقاد قرار گرفتیم، اما یک تیم جوان لازم است اشتباه کند تا پیشرفت کند. امروز عالی بود. یک حرکت فوق‌العاده از نونی نشون داد که تیم دارد به خودش باور می‌کند. ساختن تیم، یک پروسه است که زمان می‌برد. ممکن است یک ماه، شش ماه یا یک سال طول بکشد.

ساختن یک تیم سخت‌ترین کار است 

کسانی که از فوتبال سر در می‌آورند، می‌دانند که ساختن یک تیم سخت‌ترین کار است، چون لازم است به تک‌تک بازیکنان اهمیت دهید و از آن‌ها حمایت کنید. آن‌ها باید به ما، به کادر فنی اعتماد داشته باشند. این مهم‌ترین چیزه و بعدش باید بازیکنان رو بشناسید و بدانید به چی نیاز دارند. این پروسه همیشه زمان می‌برد، مخصوصا با شرایطی که از ابتدای فصل داشتیم.

 اروپا؟ تلاش می‌کنیم سهمیه بگیریم

نمی‌خواهم چیزی نگویم چون از ابتدای فصل گفتم که باید برنده بشیم، چون ما چلسی هستیم. حالا تیم تمرکزش را روی بازی شنبه می‌گذارد. باید بالغ باشیم، این روند را حفظ کنیم و هر بازی بهتر از بازی قبل شویم. داریم تلاش می‌کنیم فصل بعد در اروپا باشیم. راهیابی به رقابت‌های اروپایی برای تیم و بازیکنان خیلی خوب است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • آذرخش، ۵۰ رأس دام عشایر فارس را تلف کرد
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم