Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@08:21:34 GMT

معرفي اپليکيشن و بازي (59)

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۸۳۷۷

معرفي اپليکيشن و بازي (59)

خبرگزاري آريا - برترين ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشي هاي هوشمند و همه گير شدن آنها، اپليکيشن ها نقش پررنگي در فعاليتهاي روزمره انسان ها دارند که در دسته بندي هاي مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه مي شوند. ما در اين مجموعه قصد داريم به معرفي بهترين اپليکيشن ها و بازي ها در دسته هاي گوناگون بپردازيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اميدواريم بتوانيم شما را در انتخاب اپ مورد نياز خود ياري دهيم. شما هم مي توانيد در بخش نظرات در انتهاي همين مطلب، اپ هاي محبوب خود را با ما در ميان بگذاريد.
*************
بازي My Diggy Dog؛ ديگي، سگ ماجراجو!
My Diggy Dog يک بازي ماجراجويي مي باشد که توسط استوديو بازي سازي King Bird Games طراحي و به صورت کاملا رايگان براي دانلود در گوگل پلي و اپ استور انتشار يافته است. اين بازي توانسته امتياز 4.5 از 5 را در امتياز گيري گوگل پلي بدست آورد. بازي My Diggy Dog داراي گيم پلي بسيار خوبي مي باشد که در اين بازي مي توانيد به صد ها گنجينه و تله و موجودات مرگبار رو در رو شويد که هدف اصلي شما دست يابي به گنجينه هاي بزرگ اين بازي مي باشد که بايد آن ها را با کمک سگ خود پيدا کنيد.
بازي My Diggy Dog يک بازي تمام عيار مي باشد که در اين بازي شما مي توانيد به کمک شگ خود به طلا هاي پنهان بازي دست پيدا کنيد. با دريافت اين طلا ها مي توانيد ابزار هاي بهتري را براي حفاري بدست آوريد و يا آن ها را براي پيشرفته تر کردن سگ خود خريداري کنيد. در هر صورت با ارتقاء دادن بخش هاي مختلف مي توانيد به طلا هاي بيشتري دست پيدا کنيد. گرافيک اين بازي به صورت اچ دي طراحي شده است که بازي گيم پلي سرگرم کننده اي را نيز دارا مي باشد. بازي به صورت آفلاين قابل اجرا مي باشد که در اين بازي مي توانيد به رويداد هاي مختلفي دسترسي داشته باشيد.

برخي از ويژگي هاي بازي My Diggy Dog:
بازي در مورد داستان يک سگ وفادار و فانرفتن به صد ها متر در زير زمين براي دستيابي به گنجينه هاگرافيک ديدني و رنگارنگ در بازيدستيابي به ابزار هاي مختلف با قابليت ارتقاء آن هاوجود ده ها مصنوعات در بازي که در انتظار شما هستندتهديد شدن شما در زير زمان توسط موجودات ترسناکسازگار با انواع گوشي و تبلت ها



برنامه NavBar Animations؛ نوار ابزارتو شيک کن!
(NavBar Animations (No Root اگر به دنبال برنامه اي براي کنترل و سفارشي کردن نوار ابزار بدون نياز به نصب برنامه ي Xposed ميگرديد اين برنامه براي شما طراحي شده است.اين برنامه انيميشن هاي جذاب زيادي را به نوار ابزار شما اضافه ميکند و آن را از حالت کسل کنندگي در مي آورد.


برخي از ويژگي هاي نرم افزار NavBar Animations:
يک مدل انيميشن را انتخاب کنيد و آن را فعال کنيد سرعت انيميشن و رنگ آن را انتخاب کنيدشروع خودکار در گزينه بوتويژگي هاي پيشرفته ي نرم افزار: امکان حذف همه ي تبليغاتمجموعه انيميشن هاي در دسترس (انيميشن هاي فعلي و آينده)




بازي Pixel Arena Online؛ جنگ پيکسلي!
Pixel Arena Online: Multiplayer Blocky Shooter يک بازي اکشن مي باشد که همان طور از نام بازي پيداست اين گيم براي اجرا نيازمند اينترنت مي باشد. بازي توسط استوديو بازي سازي Ascella Apps طراحي شده است که امتياز بازي تا کنون 4.2 از 5 مي باشد.Pixel Arena Online: Multiplayer Blocky Shooter يک بازي آنلاين و مولتي پلير مي باشد که در اين بازي مي توانيد با رقباي مختلفي وارد ميدان نبرد شويد و از مهارت هايي که در اختيار داريد براي پيروزي خود استفاده کنيد. در اين بازي مي توانيد به سلاح هاي بسياري دسترسي داشته باشيد که دريافت آن ها به طور مستقيم روي افزايش قدرت شما تاثير گذار مي باشد.
بازي اندرويد اعتصاب پيکسلي يک بازي سراسر هيجان مي باشد که مي توانيد از بازي پاداش هايي را در صورت پيروزي دريافت کنيد. با جمع آوري اين پاداش ها مي توانيد آيتم هاي قفل بازي را براي خود خريداري کنيد که بدون شک هر آيتم جديد مي تواند روند پيش روي شما در بازي را هموار تر کند. طراحي بازي به صورت بسيار خوبي صورت گرفته است که مي توانيد بازي را در محيط هاي متنوع و ديدني انجام دهيد و از بازي لذت ببريد.


برخي از ويژگي هاي بازي Pixel Arena Online: Multiplayer Blocky Shooter:
بازي در محيط و مراحل مختلفدسترسي به سلاح هاي متنوعنابودي دشمنان خود با روش هاي متنوعشرکت در نبرد هاي مولتي پلير با ساير رقباي خودقابليت دسترسي به تانک هاي نظاميبازي در محيط هاي پيکسلي ديدنيگيم پلي اعتياد آور و سرگرم کنندهگرافيک و صدا گذاري با کيفيتسازگار با انواع گوشي و تبلت ها




برنامه Learn with Talking Translator؛ مترجمي در جيب شما!
Learn with Talking Translator يک نرم افزار فوق العاده بي نظير به منظور ترجمه متون و جملات شما از هر زباني به زبان ديگر مخصوصا انگليسي و فارسي است. اين نرم افزار به دليل اينکه قادر است ضمن ترجمه جملات متون را هم براي شما بخواند يک استاد واقعي آموزش زبان نيز براي شما فراهم مي کند. اين نرم افزار قادر است انواع و اقسام متون شما را همزمان هم ترجمه و هم بخواند و شما را علاوه بر اينکه به معناي متون خود پي ميبريد در آموزش زبان نيز کمک شايان کند. اين نرم افزار در مدت کوتاهي توانسته در گوگل پلي بسيار محبوب شده و امتياز 4.5 از 5 را فقط از بين 500 هزار کاربر به دست آورد.

برخي از ويژگي هاي نرم افزار Learn with Talking Translator:
پشتيباني از زبان هاي مختلف از جمله انگليسي و فارسيقابليت ترجمه جملات به صورت کامل و با کمترين اشتباهقابليت خواندن جملات و متون تايپي قابليت دانلود ديکشنري ها براي استفاده آفلاين محيط کاربري ساده و دلنشين قابليت تعويض آني دو زبان مختلف به يکديگرنسخه فول آنلاک با تمام قابليت ها



بازي Mmm Fingers 2؛ مراقب انگشتات باش!
Mmm Fingers 2 نام بازي مهيجي است که قصد داريم امروز به شما معرفي کنيم. در بازي محافظت از انگشت ها 2، از انگشتان خود در برابر هيولاي کوچولو و بامزه محافظت کنيد.بازي انگشت خور ها يکي از بازي هاي موفق در سبک تفنني مي باشد که مي خواهيم نسخه دوم آن را در اين پست بررسي کنيم. در اين بازي سرعت عمل حرف اول را مي زند. شما بايد هر چه مي توانيد زمان بيشتري انگشتان خود را بر روي صفحه نگه داريد و در زماني که هيولاي کوچک به شما حمله کرد بايد از انگشت هايتان محافظت کنيد تا آن ها را نخورد. اين هيولاي گرسنه و کوچک هميشه در کمين شماست تا شما در بازي پيروز نشويد. در بازي Mmm Fingers 2 با خطراتي که از جانب هيولاي کوچک وجود دارد بايد بتوانيد رکورد خود را ارتقا بخشيد، اما مراقب باشيد به بازي Mmm Fingers 2 اعتياد پيدا نکنيد!
بازي محافظت از انگشتان 2 با توجه به نسخه اول بازي که به محبوبيت جهاني رسيد يک بازي سرتاسر هيجان مي باشد. همان‌ طور که گفته شد روش بازي به اين صورت است که بايد انگشت خود را بر روي صفحه نگه داريد و همچنين از هيولاي کوچک و بامزه اي که در کمين شماست تا به انگشت هاي شما آسيب برساند برخورد نکنيد.توجه داشته باشيد زماني که مونستر به سمت شما حمله ور مي شود انگشت هاي خود را از روي صفحه برداريد و سريعا به صفحه گوشي برگردانيد. در بازي Mmm Fingers 2 سرعت عمل شما تعين کننده است. دقت کنيد که اگر انگشتتان بيهوده از روي صفحه برداشته شود يا با هيولا برخورد کند بازي را باخته ايد. فکر مي کنيد چقدر مي توانيد در مقابل هيولاي کوچک و بامزه دوام بياوريد؟

برخي از ويژگي هاي بازي Mmm Fingers 2:
هيولا هاي جديد!حالت چالش جديد!يک چالش جديد و منحصر به فرد به صورت روزانه!گيم پلي آسان و جذاب براي بازيليدر ها و دستاورد ها



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد

ایتنا - گوگل قابلیت دانلود و نصب همزمان دو اپلیکیشن در گوگل پلی را فعال کرده است.
به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

 


این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.
 

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

دیگر خبرها

  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران