Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال ناشنوایان گفت: با وجود این که برای اولین‌بار در رده سنی جوانان در مسابقات جهانی فوتسال نانشوایان شرکت می‌کنیم، اما به دنبال کسب سکو هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی تایلند که اواخر آبان عازم این رقابت‌ها می‌شوند، اظهار کرد:‌ برای شرکت در مسابقات جهانی فوتسال قبلا ۱۶ تیم اعلام آمادگی کرده بودند که در حال حاضر تعداد تیم‌ها به ۸ تیم کاهش پیدا کرده و تصور می‌کنم رقابت‌های جهانی با همین تعداد برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال ناشنوایان ایران نیز که برای اولین‌بار در رده سنی جوانان عازم این رقابت‌ها می‌شود، بدون هیچ گونه تجربه بین‌المللی و تنها با سپری کردن ۶ مرحله اردوی آماده‌سازی در تهران و اصفهان در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

او در پاسخ به این پرسش که چقدر از حریفان جهانی شناخت دارید؟ گفت: ما هیچ شناختی از حریفان جهانی خود در تایلند نداریم و با دست خالی می‌خواهیم در این تورنمنت حضور پیدا کنیم. البته با آمادگی خوبی که در حال حاضر فوتسالیست‌ها دارند، به دنبال کسب سکو هستیم و یقین دارم فینال بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

شمس پیرامون این پرسش که به نظر می‌رسد به دلیل مشکلات مالی فدراسیون، اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات جهانی تایلند میسر نشود، افزود: حمایتی که اکنون از تیم ناشنوایان توسط حامیان مالی صورت می‌گیرد، قابل تقدیر است و در حال حاضر نیز تمام اردوهایی که برای تیم ملی فوتسال ناشنوایان برگزار شد، به صورت رایگان و با کمک اسپانسرها انجام شده است. من مطمئنم با کمک فدراسیون و اسپانسرها این اعزام صورت می‌گیرد و مشکلی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همان طور که در تیم ملی فوتسال بزرگسالان صاحب سکوی جهانی هستیم و در رقابت‌های ۲۰۱۱ سوئد و ۲۰۱۵ تایلند قهرمان جهان شدیم، در جوانان نیز می‌توانیم خود را مطرح کنیم و بهترین جایگاه را در جهان در این رده سنی به خود اختصاص دهیم. البته من معتقدم در رقابت‌های جهانی تایلند نیز ما مقامی کم‌تر از اول یا دومی نخواهیم داشت و بهترین عملکرد را از تیم ملی فوتسال جوانان ناشنوا شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در پایان اضافه کرد: در این رقابت‌ها ما با ۱۲ فوتسالیست و ۷ نفر کادر فنی ۲۹ آبان راهی رقابت‌ها خواهیم شد و قرعه‌کشی مسابقات نیز یک روز قبل از شروع مسابقات در بانکونک تایلند انجام می‌شود. البته خود من در این سفر به دلیل درگیری که با تیم گیتی‌پسند دارم، همراه تیم نخواهم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز