Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از یاسوج،  محمود دشت بزرگ ظهر امروز در حاشیه بازدید از پست برق شهرستان دنا اظهار داشت: اطلاعات لازم از آخرین روند شبکه‌های فوق توزیع در استان کهگیلویه و بویراحمد را داریم و قول می‌دهیم که ایستگاه چرام تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

وی با تشریح آخرین روند پروژه‌های برق در حوزه انتقال ، عنوان کرد: ۲۵ پروژه حوزه انتقال در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بخشی از این‌ها فعال و بخشی در حال اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ۲۵ پروژه عنوان شده ۱۳ پروژه مربوط به پست‌ها و ۱۲ پروژه مربوط به خطوط انتقال است.

دشت بزرگ با بیان اینکه اعتبار موردنیاز برای تکمیل این پروژه ها ۳۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد:  اعتبار موردنیاز برای تکمیل و بهره برداری ۱۳ پروژه پست در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: طول خطوط انتقال در ۱۲ پروژه نیز ۵۳۸ کیلومتر بوده که اعتبار موردنیاز برای تکمیل و بهره برداری این پروژه ها نیز ۱۸۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمدبا تشریح مزایای تکمیل و اجرای پروژه‌های فوق توزیع در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: با اتمام پروژه‌های خطوط انتقال، به شبکه های موجود ۴۰ درصد نیز افزوده می‌شود.

دشت بزرگ ادامه داد: با اجرای ۱۳ پروژه پست و ایستگاه های برق نیز ۶۷۵ مگاولت آمپر به ظرفیت های کنونی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزوده می‌شود که ظرفیت ایستگاه‌ها و پست‌های فوق توزیع برق در این استان به بیش از ۵۰ درصد ظرفیت افزایش می‌یابد.

وی ظرفیت موجود ایستگاه‌ها و پست‌های  فوق توزیع برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را هزار و ۲۸۴ مگاولت آمپر عنوان و خاطرنشان کرد: مدت زمان اتمام این پروژه‌ها که اگر اعتبارات مورد نیاز آنها تامین شود پنج سال است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سه ساله اخیر پنج پروژه پست‌های فوق توزیع در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.

دشت بزرگ نصب ترانس دوم پست‌های بهمئی ، گچساران و باشت به‌همراه فازهای اول پست‌های ساران و دنا را پنج پروژه عنوان شده برشمرد و افزود: پست سی سخت شهرستان دنا درصورت رفع معارض تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد اگرچه خط انتقال آن معادل ۵۰ کیلومتر خواهد بود و دارای مشکلات خاص خود است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: اگر مسئولان شهرستان دنا معارضات کنونی پست فوق توزیع برق سی سخت این شهرستان را حل کنند این پست تا سال آینده تکمیل و بهره برداری کامل می‌رسد.

دشت بزرگ افزود: متاسفانه کمبود اعتبارات ، وجود معارضین و همکاری نکردن برخی دستگاه‌های متولی مهمترین مشکلاتی است که اکنون ما در استان کهگیلویه و بویراحمد با آن دست و پنجه نرم می کنیم.

وی از انجام مطالعات کارشناسی شده برای توسعه شبکه‌های فوق توزیع در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهار داشت: پست برق دنا در سال ۸۸ قرارداد منعقد شده اما این پست در سال ۹۵ احیاء قرارداده شده که اگر مسوولان محلی مشکل معارضات محلی این پروژه را رفع کنند قول می دهم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک