Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه ۴۲ هزار نوزاد، در ۶ ماهه نخست سال جاری در استان اصفهان متولد شدند، گفت: از این تعداد، ۳۵ هزار نوزاد مورد غربالگری شنوایی قرار گرفتند.

مجتبی ناجی در گفت­‌و­گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تشخیص و درمان به موقع ناشنوایی نوزادان اظهار داشت: در قالب برنامه غربالگری شنوایی نوزادان در 6 ماهه نخست سال، از 42 هزار نوزاد به دنیا آمده در استان، 35 هزار نفر مورد معاینه شنوایی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تعداد نوزادان به دنیا آمده در استان، جمعیت نوزادان معاینه شده 82.5 درصد نوزادان را شامل می­‌شود و امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع، والدین به محض تولد نوزادشان، برای بررسی شنوایی به پایگاه­‌های بهزیستی سراسر استان مراجعه کنند.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان بیان کرد: در معاینه 35 هزار نوزاد، 183 نوزاد نیازمند مداخله توانبخشی و طبی تشخیص داده شدند.

وی با بیان اینکه 150 نوزاد مشکلات شنوایی 2 طرفه و 33 نوزاد مشکلات شنوایی یک طرفه داشتند، گفت: برای 130 نفر از نوزادان سمعک تجویز شد و 53 نوزاد نیز تحت عمل جراحی یا مداخلات طبی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

R41346/P1486/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان