Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفتمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و تنها یک روز مانده از اتمام این رویداد، شاهد حضور معترضانی از مالباختگان موسسات مالی و اعتباری تا شهرک زیتون بود.

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور که پیش از این ریاست سازمان محیط زیست را به عهده داشت، روز گذشته (پنجشنبه) به نمایشگاه مطبوعات آمد اما در حالیکه تنها از چند رسانه بیشتر بازدید نکرده بود به دلیل درگیری معترضان شهرک زیتون نمایشگاه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما روز گذشته حاشیه‌های جذاب و دوست داشتنی هم داشت. مانند حضور خوانندگان محبوب موسیقی همچون امید نعمتی و حجت اشرف زاده. امید نعمتی کنار استندی که مجله چلچراغ به شکل یک قاب خالی در کنار تصویر محمدرضا شجریان ساخته بود، ایستاد و با استاد عکس یادگاری گرفت!

روز پنجشنبه نشست خبری فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد و سخنگوی دولت برای بار دوم به دیدار مطبوعاتی ها آمد.

خبرگزاری ایلنا در روز هفتم نمایشگاه دو نشست هم برگزار کرد. یکی با حضور هرمیداس باوند کارشناس و تحلیلگر روابط بین‌الملل و دیگری آسیب شناسی بهره گیری از ظرفیت شخصیت های برجسته در ایران با حضور علی شکوری راد.

برگزاری آیین حماسی مذهبی نقالی کربلا توسط ابوالفضل طبسی در غرفه ستاره شرق و تعزیه خوانی در سالن اصلی نمایشگاه هم از دیگر حاشیه های جذاب روز گذشته بود.

یکی از دیدنی ترین صحنه های روز هفتم روزنامه فروشی کودکان در غرفه هفت صبح بود.

مجله دو نیمه سیب هم با عنوان نمایشگاه دوقلوها، دوقلوهای زیادی را گردهم آورده بود که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شده بود.

روز گذشته فریدون صدیقی روزنامه نگار پیشکسوت و برجسته در تالار شماره شش نمایشگاه خاطره گویی کرد و در همین روز برای یک پیشکسوت دیگر یعنی احمد عربانی کاریکاتوریست مطبوعاتی بزرگداشتی برگزار شد که میزبانش مجله خط خطی بود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی در جریان بازدید از غرفه واحد‌های تولیدی استان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور که با عنوان ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.

او تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازار‌های جدید و توسعه بازار‌های صادراتی موجود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت برای حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو، از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده است که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی اضافه کرد: در سال گذشته از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شده است که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

او، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد