Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان- ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت و تکمیل طرح ها در دولت تدبیر و امید نسبت به دوره های گذشته 30 افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، محمدتقی نظرپور روز جمعه در آیین افتتاح مدرسه زنده یاد حاج محمد شبان آران و بیدگل بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال 1392 نزدیک به 20 درصد فضای آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده بود که این میزان در سال های 1392 تا 95 نزدیک به 38 درصد شد و به 50 درصد در سال 1396 رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پنج هزار و 200 کلاس درس در یک هزار و 120 مدرسه در کشور که با مشارکت خیرین ساخته شده بود، گوشه ای از اقدام های صورت گرفته است که مهر ماه سال جاری به بهره برداری رسید و این مشارکت بالا نشان از میزان اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید دارد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین گفت: جمعیت دانش آموزی کشور 12 میلیون و 700 هزار نفر است که پیش بینی می شود تا پایان برنامه ششم توسعه به 14 میلیون نفر برسد.
او اضافه کرد: بر این اساس، میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور هم اکنون 5.17 متر مربع به ازای هر دانش آموز است که باید با برنامه ریزی به سرانه استاندارد 8.39 برسیم.
نظرپور با اشاره به اهمیت آموزش و تحصیل در کشور عنوان کرد: کمک خیرین در این زمینه بسیار ارزشمند بوده و خدمات زیادی ارائه کردند که نمونه آن مشارکت بالای خیرین آران و بیدگل در مدرسه سازی است.
وی در ادامه نیز قول مساعدی داد تا سه مدرسه (با پیشرفت بالای 90 درصد) با تامین 10 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان تکمیل شود و تا ایام الله دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.
بر اساس آخرین آمارها 18 هزار دانش آموز آران و بیدگلی در 120 واحد آموزشی در حال تحصیل هستند.
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفری یک روزه به منطقه کاشان، صبح امروز جهت افتتاح 2 مدرسه خیرساز به شهرستان آران و بیدگل سفر کرد و شامگاه جمعه نیز جهت افتتاح چند طرح به کاشان سفر می کند.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: حسین منصوری فر**انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران