Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:35:49 GMT

نجف و کربلا شهردار دارد و نجفی شهردار تهران است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۴۱۷۰

نجف و کربلا شهردار دارد و نجفی شهردار تهران است

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از سفر شهردار تهران به نجف اشرف در روز سه شنبه خبر داد.

امین عارف‌نیا در بازدید از غرفه ایسنا در آخرین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: شهرداری تهران در راستای اقدام ملی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اقدام به ارائه خدمات شهری در پایانه‌های مرزی و همچنین دو شهر نجف و کربلا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۰۰۰ نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری تهران در نجف و کربلا اقدام به ارائه خدمات به زائران حسینی خواهند کرد، گفت: تصمیمات لازم در این زمینه انجام شده و ما به دنبال این هستیم تا خدمات با کیفیت مناسبی را به شهروندان ارائه دهیم.

عارف‌نیا همچنین از سفر محمدعلی نجفی شهردار تهران به نجف اشرف و حضور در پیاده روی اربعین در روز سه شنبه خبر داد و گفت: دیدار و ملاقات با استانداران نجف و کربلا و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شهرداری تهران و این دو نهاد از جمله برنامه‌های سفر پیش روی نجفی است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره اینکه آیا امسال نجفی قصد دارد در طول راهپیمایی اربعین، شهردار کربلا یا نجف شود، گفت: هم کربلا شهردار دارد و هم نجف شهردار خودش را دارد. آقای نجفی شهردار تهران هستند و صرفا برای حضور در این حرکت عظیم میلیونی به نجف سفر می‌کنند.

وی درباره بودجه شهرداری تهران برای راهپیمایی اربعین نیز گفت: ۱۰ میلیارد تومان تمام بودجه‌ای است که امسال شورای شهر تهران برای هزینه‌کرد شهرداری در راهپیمایی اربعین تصویب کرده و ما تنها همین بودجه را هزینه خواهیم کرد.

به گفته عارف‌نیا، تمامی هزینه‌های شهرداری در اربعین در چهارچوب مشخص بوده و شهرداری تهران به دنبال این است تا در کنار افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، هزینه‌های خود را نیز کاهش دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار