Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی این سازمان گفت: ویژه‌برنامه «روز روشنایی» به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 و روز دانش‌آموز با شعار «غیرت انقلابی» شنبه 13 آبان در مراکز فرهنگی هنری مناطق 22گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، تقویت روحیه استکبار‌ستیزی ملت ایران، دانش‌افزایی وافزایش شناخت شهروندان به خصوص جوانان نسبت به وقایع 13 آبان، تبیین اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب درباره ماهیت سلطه جویانه آمریکا و جبهه جهانی استکبار را از جمله اهداف برگزاری ویژه برنامه روز روشنایی عنوان کرد.
ناصری‌پور افزود: برپایی نمایشگاهی از آثار کاریکاتور با عنوان تاریخ مستطاب آمریکا، توزیع اینفوگرافیک با موضوعات استکبارستیزی، استکبارشناسی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و امام (ره)، توزیع پوسترهای کاریکاتور از ترامپ در راهپیمایی13 آبان، اجرای سرود توسط 20 نفر از دانش‌آموزان در راهپیمایی ویژه روز دانش‌آموز در مقابل لانه جاسوسی از دیگر برنامه‌‌های «روز روشنایی» است.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: همچنین نمایشگاه عکسی از وقایع یوم الله 13 آبان و تاریخ مستطاب در میدان امام حسین(ع) و متروی طالقانی برپا می‌شود.
وی درباره اجرای برنامه‌های محله‌ای و منطقه‌ای ویژه روز 13 آبان اظهار کرد: «جلوه مظلومیت» به صورت جشنواره هنری در رشته‌های مختلف داستان نویسی، روزنامه دیواری، دل نوشته، شعر، عکاسی، نقاشی و «سرود یکدلی» با سخنرانی، سرود دانش‌آموزی و مسابقات فرهنگی در منطقه چهار برگزار می‌شود.
ناصری پور با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام اخلاق با مشارکت مدارس منطقه 16 در فرهنگسرای بهمن گفت: دانش آموزان این منطقه از کتابخانه شهید فهمیده بازدید می‌کنند.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: همچنین به مناسبت 13آبان ماه، برنامه «لاله‌های انقلاب» در یکی از مدارس گرمدره در منطقه 22 با حضور یکی از مورخان و نویسندگان حوزه انقلاب برگزار می‌شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7245//7244

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی

ویژه‌برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ویژه‌برنامه «میر عشق» به مناسبت زادروز میرعلیرضا میرعلینقی مورخ، پژوهشگر، روزنامه‌نگار، تحلیلگر و منتقد موسیقی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

سخنرانی، پخش فیلم و اجرای موسیقی بخش‌های مختلف این برنامه است که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه موسیقی برگزار می‌شود.

میرعلیرضا میرعلینقی (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۴۵ در تهران) سنتور را نزد مجید کیانی و پیانو را نزد امانوئل ملیک‌اصلانیان و فخری ملک‌پور فرا گرفت و نزد حسینعلی ملاح شیوه‌های نوشتن و نسخه‌شناسی موسیقی را آموخت.

وی یکی از نخستین روزنامه‌نگاران حرفه‌ای حوزه موسیقی به شمار می‌رود که از سال ۱۳۶۵ فعالیت مطبوعاتی دارد و در ده‌ها نشریه به تحلیل رخدادهای موسیقی و نگارش مقالات مشغول است.

مقدمه «ردیف موسیقی ایران برای پیانو» اثر استاد جواد معروفی، موسیقی‌نامه وزیری، کتاب‌شناسی موسیقی ایران، خاطراتی از رفتگان موسیقی، خاطرات جواد بدیع‌زاده و خاطرات هنری میلاد کیایی برخی آثار مکتوب میرعلینقی است.

علاقمندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است