Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: شهرداری تهران با برپایی پردیس های فرهنگی هنری ورزشی، نمایشگاه کاریکاتور و زمینه سازی تسهیل حضور راهپیمایان، به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبدالهی با اشاره به فرارسیدن روز دانش آموز اظهار داشت: برنامه های فرهنگی شهرداری تهران جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان ماه در شهر تهران در راستای دانش افزایی و شناخت شهروندان و به خصوص جوانان نسبت به وقایع ۱۳ آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی  و شناخت در بین مردم نسبت به خیانت ها و جنایت های آمریکا در ایران و منطقه خاورمیانه  اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برپایی پردیس فرهنگی هنری ورزشی مبارزه با استکبار خبر داد و گفت: با استقرار ایستگاه فرهنگی در مسیر و راهپیمایی به همت معاونت های امور اجتماعی و فرهنگی مناطق شش و هفت، خدمات فرهنگی به عموم شرکت کنندگان در مسیر با محوریت کودکان و نوجوانان ارائه می شود.

به گفته عبدالهی، برپایی ایستگاه صلواتی از سوی مناطق ۶ و ۷ و ۱۱ جهت پذیرایی از شرکت کنندگان، تهیه و توزیع پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی سیزده آبان و همچنین توزیع محصولات فرهنگی در بین راهپیمایان از دیگر برنامه های پیش بینی شده به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: با اتخاذ تمهیدات شایسته جهت تسهیل حضور شهروندان دانش آموزان و دانشجویان برای حضور و شرکت در مراسم راهپیمایی سیزده آبان و اختصاص واگن واتوبوس ویژه ی مراسم نیز از جمله اقداماتی است که در حوزه حمل و نقل عمومی صورت می گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام راه اندازی پردیس فرهنگی هنری شهدای انقلاب اسلامی افزود: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع استکبار ستیزی به همراه طراحی و اجرای المان گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی ودانشجوی شهید در مسیر راهپیمایی و همچنین اختصاص واگن و اتوبوس ویژه ی مراسم راهپیمایی از جمله برنامه های اجرایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به شمار می رود.

وی اعلام کرد: مشارکت در برگزاری مراسم های دانش آموزی با محوریت سرودهای انقلابی در مدارس شهر تهران به مناسبت یوم ا... ۱۳آبان نیز از دیگر اقدامات معاونت های اموراجتماعی فرهنگی مناطق ۲۲ گانه است که با همکاری اداره آموزش های شهروندی اجرا می شود.

عبدالهی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های محله ای در برگزاری برنامه های پیش بینی شده با تعامل و مشارکت مردمی تاکیدکرد و افزود: هماهنگی هایی جهت تسهیل حضور عمومی شهروندان در محلات شهرتهران با محوریت سرای محلات و همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی نیز صورت گرفته است تا زمینه را برای حضور خودجوش مردمی در مراسم ملی یوم الله ۱۳ آبان ماه فراهم کند.

وی یادآور شد: در راستای هویت بخشی به سیمای بصری شهر نیز فضاسازی تبلیغی در سطح شهر و اطراف محل برگزاری راهپیمایی ۱۳آبان با محوریت بیانات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و طرح های فاخر گرافیکی در ظرفیت های موجود از جمله پرتابل ها، بیلبوردها و عرشه های پل در سطح شهر تهران صورت گرفته است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به لزوم آشناسازی جوانان نسل جدید با وقایع انقلاب اسلامی افزود: در این راستا دانش افزایی و شناخت شهروندان نسبت به وقایع ۱۳ آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان نماد شعائر و پاسداشت مناسبت های ویژه فرهنگی ضروری به نظر می رسد.

عبدالهی، پاسداشت روز تاریخی یوم الله ۱۳ آبان به عنوان نماد استواری ملت ایران، تقویت و ارتقای روحیه عزت خواهی و تسلیم نشدن در مقابل نظام سلطه گر، حضور آگاهانه و پرشور شهروندان نسل جوان انقلابی امروز و آینده،   دستیابی به  عزت، رفاه و استقلال این کشور در سایة ایستادگی در مقابل ظلم، عمق بخشی به مولفه های الگوی سبک زندگی اسلامی – ایرانی با تأکید بر مقابله با استکبار را از اهداف برگزاری اجرایی پاسداشت یوم الله سیزده آبان برشمرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم

سید عبدالصمد موسوی در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های روز معلم پرداخت و از برگزاری جشن تکریم از مقام معلم در روز معلم خبر داد و گفت: این برنامه در تالار معلم شیراز و با حضور ۶۰۰ نفر از معلمان، مربیان و مدیران مدارس به همراه خانواده‌های آنها برگزار خواهد شد.

او افزود: از خانواده همکاران فرهنگی دعوت کرده‌ایم تا در روز معلم با حضور در بهشت فرهنگی شهدا، بر سر آرامگاه چهارده معلم شهید ناحیه ۳ شیراز حاضر شوند.

موسوی همچنین از برگزاری محفل تجلیل از مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی، تکریم از همکاران فرهنگی هر مدرسه توسط مدیران، حضور همکاران اداری در قالب دوازده تیم در مدارس و اهدای لوح تقدیر و اهدای گل به همکاران فرهنگی، برگزاری جشن منتخبین سرود مدارس در قالب ۲۰ گروه سرود از ۲۰ مدرسه، برگزاری جشن تجلیل از ۱۳ معلم مولف که از آثارشان رونمایی خواهد شد، در روز معلم خبر داد.

حضور در نماز جمعه در روز ۱۴ اردیبهشت و برپایی میز خدمت و دیدار نزدیک با مردم، برگزاری مسابقات ورزشی برای فرهنگیان یادواره استاد شهید مرتضی مطهری، تجلیل از کارشناسان اداره، نورافشانی آسمان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ در شب دوازدهم و توزیع و نشر آثار شهید مطهری در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز به‌عنوان ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز معلم به آنها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»