Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@08:12:31 GMT

فیلمی از خودکشی 2 دختر اصفهانی بخاطر بازی نهنگ آبی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۷۶۴۶

فیلمی از خودکشی 2 دختر اصفهانی بخاطر بازی نهنگ آبی

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رئیس پلیس استان اصفهان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و مرگ یک نفر از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.

حجم ویدیو: 11.61M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس پلیس Police استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط Fall دو دختر نوجوان از پل Bridge روگذر در شهر اصفهان، تیم فوریت های پلیسی بلافاصله به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه Incident یکی از دختران که 15 ساله بود در دم جان باخت و دیگری که 16 ساله بود به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی همچنین تصریح کرد: بر اساس گزارش های موجود حال دانش آموز مجروح نیز وخیم اعلام شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: این دو نوجوان قبل از پرت کردن خود توسط یک ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظی کرده و علت این کار را انجام بازی آنلاین نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام کرده اند .

معصوم بیگی با اشاره به اینکه نوجوان مجروح شده نیز بیان داشته که تحت تاثیر بازی دست به این اقدام زده است، خاطر نشان کرد: پلیس در خصوص بازی نهنگ آبی هشدارهایی داده بود؛ این بازی در کشورهای مختلف قربانی گرفته و تاثیر بسیاری بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهای پرخطری همچون خودزنی و خودکشی می کند.

وی تاکید کرد: پدر و مادرها می بایست همواره بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و این را بدانند که فضای مجازی در برخی مواقع از فضای واقعی خطرناک تر است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سرهنگ علی کرمی ‌اظهار داشت: حوالی ساعت 19:30 دقیقه روز پنجشنبه 24 اسفند، به دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر کرمانشاه ، تیمی از ماموران پلیس به سرعت در محل حاضر شدند.

وی عنوان کرد: پس از حضور مأموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد خانواده در پی اختلافات خانوادگی، با حضور در منزل خانواده همسرش و استفاده از سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرده است.

کرمی گفت: در این حادثه، همسر، مادر همسر و برادر همسر فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: با قتل اعضای این خانواده، تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز و کاراگاهان توانستند با کارهای اطلاعاتی محل اختفای این شخص را پیدا و محل را مورد محاصره قرار دادند.

وی عنوان کرد: پس از اطلاع قاتل فراری از محاصره محل اختفای خود، با اشلحه ای که در اختیار داشت اقدام به خودکشی کرده و جانش را از دست داد.

کرمی از انتقال جسد این فرد به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • نقش آفرینی دختر پیمان معادی در سریال جدید پدرش
  • عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • کنایه النصر به الهلال: این رکوردها بخاطر رونالدو است
  • قطع انگشتان دست یک نوجوان به خاطر بازی با ترقه
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • چرا نام حیوان نماد سال ۱۴۰۳ جنجالی شد؟ امسال سال چه حیوانی ست؟ نهنگ یا اژد‌ها؟!
  • فیلم| استراتژی نهنگ‌های قاتل برای شکار یک فک دریایی بی‌پناه