Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رييس دفتر رييس‌جمهوري با تأکيد بر اينکه دولت نگاه کاملاً اعتقادي و فرهنگي به حماسه بزرگ اربعين دارد، اظهار داشت: تمام تلاش و اهتمام دولت اين است که همه بتوانند از فيوضات اين حماسه معنوي و عظيم بهره‌مند شوند و در اين راستا حتي هزينه‌هاي اقتصادي نيز انجام مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري آريا،دکتر محمود واعظي شامگاه جمعه در جلسه ستاد اربعين حسيني استان خوزستان که در خرمشهر برگزار شد، با اظهار خرسندي از حضور در سرزمين مقدسي که خون بهترين عزيزان اين کشور در دوران دفاع مقدس در آن به زمين ريخته شده است، اظهار داشت: امروز شاهد فضاي بسيار معنوي در سطح استان و بين مردم متدين و فهيم اين خطه هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس دفتر رييس‌جمهوري خاطر نشان کرد: امروز از طرف دکتر روحاني مأموريت داشتم که ضمن بازديد از مناطق مرزي از تلاش همه کساني که با انگيزه وافر و علاقه فراوان مشغول خدمت‌رساني به مردم هستند، تشکر و قدرداني کنم و ضمن شناسايي کمبودها و نواقص احتمالي، براي حل و فصل آنها اقدام نماييم.
دکتر واعظي اضافه کرد: کسي مدعي نيست که کمبودها و اشکالاتي در جريان برگزاري مراسم اربعين وجود ندارد، اما اقدامات و برنامه ريزي هاي انجام شده در مقايسه با سال‌هاي گذشته بسيار چشمگير است و اين نشان‌دهنده مديريت خوب و جهادي است که در سطح استان با همبستگي و همدلي بين دستگاه‌هاي مختلف به انجام رسيده است.
رييس دفتر رييس‌جمهوري با بيان اينکه امروز شرايط منطقه و کشورمان، شرايط خاص و ويژه‌اي است، گفت: در چنين شرايطي همه وظيفه داريم که از هر اتفاقي در راستاي اعتقادات و تقويت همبستگي و وحدت ملي استفاده کنيم و ملت ايران نشان داده که هر زمان دشمنان بخواهند توطئه و تهديد کنند با هر تفکر و قوميتي دست به دست هم مي دهند و در مقابل دشمن مي ايستند.
دکتر واعظي تصريح کرد: حماسه بزرگ اربعين نمادي از وحدت و همدلي براي شيعيان و جهان اسلام است و ملت ايران با حضور گسترده و پرشور در آن نقش‌آفريني مي‌کند.
رييس دفتر رييس‌جمهوري در ادامه با تأکيد بر اينکه همه نگاه ها به اربعين بايد اعتقادي باشد، گفت: اينکه گفته مي‌شود بايد رويکرد خود را از حوزه تدارکاتي به رويکرد فرهنگي تبديل کنيم، البته نگاه درستي است، اما بايد توجه داشت که خود بحث اربعين يک حرکت و رويکرد فرهنگي است و ما در مجموعه دولت بايد کاري کنيم که اين حرکت فرهنگي با آرامش کامل و با قوت قلب انجام شود.
دکتر واعظي لزوم صيانت از وجهه مردمي بودن برگزاري مراسم اربعين را مورد تأکيد قرار داد و گفت: در طول تاريخ تمام مراسمي که وجهه مردمي داشته ماندگار بوده است چرا که متولي آنها دل‌هاي پاک مردم بوده است و در اين مسير همه افتخار ما بايد اين باشد که خدمتگزار زائرين ابا عبدالله الحسين(ع) باشيم و همه بايد تلاش کنيم تا زائرين بدون دغدغه زيارت کنند و با آرامش و امنيت کامل به کشور خود بازگردند.
رييس دفتر رييس‌جمهوري با تأکيد بر اينکه دولت به هيچ وجه نگاه اقتصادي به مراسم اربعين ندارد، تصريح کرد: همه نگاه و اهتمام دولت به حماسه اربعين حسيني اعتقادي و فرهنگي است و دولت در اين راستا حتي هزينه‌هاي اقتصادي نيز انجام مي‌دهد تا بستر و زمينه مناسبي براي برگزاري آرام هر چه بهتر اين مراسم فراهم شود.
دکتر واعظي افزود: دولت تا آنجايي که در اختيارش بوده تلاش کرده تا هزينه‌ها را براي زائرين کاهش دهد و ارقام بسيار بالايي را هزينه مي‌کند تا اين مراسم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.
رييس دفتر رييس‌جمهوري تکميل راه‌آهن شلمچه - بصره را مورد تأکيد قرار داد و گفت: همه بايد تلاش کنيم تا مسير 20 کيلومتري راه‌آهن شلمچه به بصره آغاز و هر چه سريع‌تر به بهره‌برداري برسد و تکميل اين مسير ضمن، فراهم کردن آسايش بيشتر براي تردد زائرين اربعين حسيني مي‌تواند، موجب ايجاد تحول در عرصه اقتصادي نيز باشد. لذا همه بايد دست به دست هم دهيم تا اين کار به انجام برسد.
در اين مراسم شماري از اعضاي ستاد اربعين حسيني گزارشي از فعاليت‌هاي خود در زمينه‌هاي مختلف از جمله تکميل زيرساخت‌ها، تسهيل رفت و برگشت زائران، تأمين امنيت اسکان و پذيرايي زوارارايه کرده و درخواست‌ها و پيشنهادات خود را براي ارتقاء کيفيت خدمت‌رساني به زائران بيان کردند.
رييس دفتر رييس‌جمهوري پس از پايان اين جلسه خرمشهر را به مقصد تهران ترک کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است