Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره توجیهی ودانش افزایی بازی های بومی محلی، شامل بازی های الک دول، دال پلان، هفت سنگ و... با حضور مدرس رسمی فدراسون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بجستان نیوز،با توجه  به پتانسیل بالا و دارا بودن  مقام های والای کشوری توسط بجستان ،بعد ازظهر امروز دوره توجیهی و دانش افزایی بازی های  بومی محلی به همت هیئت ورزشی بازی های روستایی درسالن پوریای ولی بجستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حسن  اکبری  مسئول  هیئت ورزش های روستایی وبازی های بومی محلی شهرستان بجستان ضمن توجه ویژه به بازی های بومی محلی اظهارکرد: ۱۴ دوره توجیهی و دانش  افزایی بازی های روستایی و بومی محلی خراسان  رضوی با حضور سرکار خانم رضایی مدرس رسمی  فدراسیون ورزش های روستایی و حضور بیش از ۸۱ نفردر بجستان برگزار شد که در این داوری بازی هایی همچون بازی های الک دول، دال پلان، هفت سنگ و.... آموزش داده شد.   وی افزود: هدف از برگزاری این دوره آشنایی دبیران  ورزشکاران وکلیه  علاقه مندان  به ورزش پ های بومی  محلی و  ارتقاع  ورزش  های  روستایی و  کسب و کشف و واستعدادیابی جوانان ورزش کار  روستاییی جهت حضور در  مسابقات منطقه ای،استانی و کشوری بوده است.   اکبری ضمن تشکراز تمامی افراد حاضر در این دوره عنوان  کرد: به تمامی شرکت  کننده در این  دوره  گواهینامه  داوری و حضور در این دوره از فدراسون  و هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی  محلی خراسان  رضوی و شهرستان  اهدا خواهد شد.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد