Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت سینمایی سینما تیکت با برگزاری یک نظرسنجی بهترین بازیگر زن و مرد و بهترین فیلم تابستان ۹۶ را شناخت.

به گزارش ایمنا، در این نظرسنجی که طی یک هفته و تا ۱۰ آبان برگزار شد؛ «لیلا حاتمی»، «جواد عزتی»، و دو فیلم «اکسیدان» و «پریناز» بهترین های تابستان از نگاه کاربران سینما تیکت بودند.  

لیلا حاتمی با کسب ۳۸ درصد رای بهترین بازیگر زن تابستان امسال شد، او برای بازی در «رگ خواب» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فجر سی و پنجم را نیز دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از او ساره بیات برای «بیست و یک روز بعد»، نگار جواهریان برای بازی در «نگار»، پریناز ایزدیار برای «تابستان داغ» و مریلا زارعی برای نقش آفرینی در «زیر سقف دودی» منتخبین مردم شدند.  

در نظرسنجی بهترین بازیگر مرد فیلم های تابستان نتیجه این چنین شد: 

۱- جواد عزتی (اکسیدان) ۲۲%
۲- سیامک انصاری (ساعت ۵ عصر) ۱۴%
۳- کورش تهرامی (رگ خواب) ۲۱%
۴- امیر جعفری (اکسیدان) ۱۱%
۵- فرهاد اصلانی (زیر سف دودی) ۱۱%

«اکسیدان» حامد محمدی با بازی جواد عزتی و امیر جعفری بهترین فیلم از نگاه مخاطبان سینما تیکت شد. این فیلم کمدی محصول سال ۹۵ است و منوچهر محمدی آن را تهیه کرده است. «رگ خواب» در رده دوم این جدول قرار گرفته است.  

۱- اکسیدان ۲۸%
۲- رگ خواب ۲۵%
۳- ساعت ۵ عصر ۱۱%
۴- نگار ۹%
۵- بیست و یک روز بعد ۷%

در گروه هنر و تجربه نیز «پریناز» فیلمی به کارگردانی بهرام بهرامیان و نویسندگی بابک کایدان که ساختهٔ سال ۱۳۸۹ است به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد. این فیلم به مدت ۷ سال توقیف بود. دلیل توقیف، کاراکتر اصلی فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا بود. شورای پروانه نمایش دولت دهم، نمایش چهره زن مومن و متدین که دارای وسواس‌های فکری و اختلالات شخصیتی است را رد کرده و اعلام کرده بود چنین تصویری امکان نمایش در سینماها را ندارد. این فیلم سرانجام با تغییرات و حذفیات بخش هایی از آن در شهریور ۱۳۹۶ در گروه هنر و تجربه اکران شد.

۱- پریناز ۴۲%
۲- پرسه در حوالی من ۲۱%
۳- اگزما ۱۱%
۴- کوه ۵%
۵- بیوگرافی ۴%

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید