Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران و در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، درباره چرایی سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بعد از گذشت حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نفرت از آمریکا و خصومت ورزی این کشور در ملت ریشه دارد که دهها سال آمریکایی‌ها به ملت ایران ظلم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم ما در پاسخ به این ستم جهانی شعار "مرگ بر آمریکا" را حفظ کردند، هر سال 13 آبان که روز جهانی مبارزه با استکبار است پر شورتر از سال قبل برگزار می‌شود.

انبارلویی در پاسخ به پرسشی درباره تغییر مواضع دولتی در قبال آمریکا چیست؟، تصریح کرد: دولت فکر می‌کرد که در یک گفت‌وگوی چند جانبه می‌تواند با آمریکایی‌ها به توافق برسد، اما نتایج برجام نشان داد این تصور غلط است حتی در سفر اخیر روحانی به نیویورک هر چه ترامپ برای دیدار با رئیس جمهور ایران التماس کرد روحانی این ملاقات را نپذیرفت.

عضو حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: درک دولت و ملت از مذاکره و توافق به هم نزدیک شده است، امروز دولت ما همان موضع ملت را در مورد آمریکا و بدعهدی این کشور دارد.

انبارلویی در پاسخ به اینکه مهمترین راه مقابله با دشمنی آمریکا چیست؟، بیان کرد: اگر نموداری از اقتدار ملی را از سال 1340 تا کنون ترسیم کنیم، این اقتدار رشد فزاینده داشته است، بنابراین ملت باید با این اقتدار ملی و نیروی نهفته در بازوان میلیون‌ها جوان ایرانی تکیه کند و تا موقعی که به این بازوان تکیه داریم، آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

وی گفت: تنها راه مقابله با آمریکا را در حوزه اقتصاد " اقتصاد مقاومتی" و در حوزه سیاسی تأکید بر مواضع آشتی ناجویانه با آمریکا و در حوزه فرهنگی باید بر فرهنگ اهل بیت تکیه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند

همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دریافت 73 MB

تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ویدیو/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را بدانند
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست