Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های آمریکا برای جنگ سرپا نگه داشتن کارخانه‌های اسلحه‌سازی است، گفت: آمریکا دروغ بزرگ برای جنگ‌های خود می‌گوید که هدف ما از حمله به منطقه مورد نظر، ایجاد صلح در جهان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار سیدیوسف مولایی در سخنرانی راهپیمایی روز 13 آبان در مصلی نماز جمعه کرج، با اشاره به غیرت، شجاعت و بصیرت نسل چهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: 3 اتفاق 13 آبان را رقم زده که شامل قبل، هنگام و بعد از انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه در 13 آبان 58 انقلاب دوم رقم خورد، افزود: شاید دانش‌آموزان را دچار شبهه کنند که چرا مرگ بر آمریکا می‌گوییم و فلسفه وجودی آن چیست.

وی با اشاره به اینکه پرچم آمریکا امروز در دنیا حتی داخل خود آمریکا سوزانده می‌شود، بیان کرد: تبیین ویژگی‌های آمریکا باید انجام شود که تمامیت‌خواه و خواستار حاکمیت مطلق بر جهان است.

سردار مولایی با بیان اینکه هر کجا که آمریکا قدم می‌گذارد خواستار حاکمیت مطلق است، ادامه داد: لفظ برادر بزرگ و کدخدا را دارند که معنای حاکمیت مطلق است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از قدرت نظام هالیوودی استفاده می‌کند و با دلار دنیا را به حصر خود درآورده است، عنوان کرد: نابودکردن فرهنگ‌های ملی و سبک زندگی از اهداف آمریکا است. همچنین بدعهدی و بدقولی از ویژگی‌های این دولت است.

فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به خوی استکباری آمریکا، گفت: آن‌ها می‌خواهند از همه امکانات دنیا به نفع خود استفاده کنند. آمریکا مستقیم و غیر مستقیم خونریز است، فقط در یک ساعت 70 هزار خون ریخته است.

وی با طرح این سئوال که آمریکا چرا خونریزی می‌کند؟، اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های آمریکا برای جنگ، سرپا‌ نگه‌داشتن کارخانه‌های اسلحه‌سازی است، آمریکا همواره دروغ بزرگی برای جنگ‌های خود می‌گوید که هدف ما از حمله به منطقه مورد نظر، ایجاد صلح در جهان است.

سردار مولایی با اشاره به اینکه فساد و داعش را خود آمریکا درست کرده است، عنوان کرد: 17 هزار شهید ترور ایران به دست آمریکا بوده است و این در حالی است که آمریکا هیچ ملت و فرهنگی را به رسمیت نمی‌شناسد.

فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه چرا آمریکا دشمن ایران است، افزود: دلیل این است که ایران از خط قرمز آمریکا عبور کرد و مستقل شد. بنابراین دیدیم که وزارت خارجه آمریکا گفت که مجازات و تنبیه ایران درس عبرتی برای کشورهایی است که ایجاد فرهنگ در دنیای تک‌قطبی کنند. آمریکا کینه‌های زیادی از ایران دارد و رئیس‌جمهور آن آرزوی باز کردن پیچ و مهره‌های هسته‌ای ایران را دارد.

سردار مولایی با بیان اینکه کشوری که 300 سال بیشتر عمر ندارد، می‌خواهد ریشه ملت ایران را بکند که قطعاً هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اضافه کرد: دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت می‌رسانند و به تجزیه‌طلبی دامن می‌زنند که به سبب کینه آن‌ها است. هر آنچه خود ساختند مانند صدام، القاعده و داعش را خودشان از بین می‌برند و دلیل آن حضور دانش‌آموزان در صحنه و حضور شهدایی چون شهید حججی است.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم) آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم) شنا کردن عجیب و بامزه خرچنگ در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است