Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: امروز دولتمران‌ با انسجام‌ کامل پشت‌ رهبری ایستادند و کسانی‌ که خوش‌‌بین‌ بودند به امضای آمریکا امروز اعلام‌ می‌کنند‌ مذاکره با آمریکا‌ دیوانگی‌ است‌.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مهدی چمران‌ پیش‌ از ظهر امروز در مراسم‌ 13 آبان اظهار داشت: در روز مبارزه با استکبار جهانی‌ با‌ روحیه‌ استکبار‌ستیزی‌ و مقاومت‌ در مقابل ظلم‌ می‌ایستیم‌ و به عنوان‌ یک‌ مسلمان واقعی‌ این‌ روحیه‌ در بین‌ مردان و زنان‌ ما به خوبی‌ وجود دارد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطمئنیم‌ که می‌توانیم‌ با این‌ روحیه‌ استکبارستیز در مقابل دشمن‌ بایستیم و نهراسیم چرا‌ که پیروزی از آن‌ ما است‌، افزود: جوانان‌ امروز شاید از جنایات آمریکا شنیده باشند اما کمتر دیده‌‌اند اما من کودتای 28 مرداد و قیام‌ 15 خرداد را دیدم‌ و شاهد جنایات‌ و خیانات‌ آمریکا‌ و نوکر‌ او یعنی‌ انگلیس‌ بوده‌ام‌.

رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تمام جنگ‌ها و بدعهدی‌ها نقشه‌های آمریکا است، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب سفارت‌‌ها مرکز دسیسه‌ها و برنامه‌ریری علیه‌ ما بود‌ اما وقتی دانشجویان‌ و مردم‌ لانه‌ جاسوسی را تسخیر کردند و اسناد پاره را جمع‌آوری‌ کردند‌ توانستند 70 جلد کتاب ایجاد‌ کنند که می‌توان‌ اینجا به‌ عمق‌ دسیسه‌‌های آمریکا‌ پی‌ ببرید‌.

چمران خاطرنشان کرد: ملت‌ ما همه‌ این‌ها را با لانه‌ جاسوسی‌ که‌ تسخیر ‌کرد نابود کردند و امام‌ این حرکت بزرگ مردمی را انقلاب دوم نامید‌. اما بعد از تسخیر آمریکا از پای‌ ننشست‌ و به‌ طبس‌ حمله‌ کرد‌ و خداوند‌ حمله‌ آن‌ها‌ را خنثی‌ کرد، آن زمان مسئولان خواب‌ بودند‌ که دشمن‌ تا‌ طبس‌ پیش‌ آمد‌ و شکست‌ خورد ‌و ملت‌ ما با‌ گرفتن‌ سفارت‌ آمریکا ابهت‌ آمریکا را نابود‌ کرد و تا امروز برتری ایران‌ و قدرت‌ ایران‌ را شاهدیم‌.

وی گفت: قدرت‌های جهانی‌ آمدند و با ما‌ مذارکره‌ کردند‌ و خودشان خواستند‌ و نتیجه مذاکره‌ را‌ دیدید‌. دولت‌ ما‌ با‌ خوش‌بینی‌ تمام روی‌ عهدش‌ ایستاد‌ و اما‌ آمریکا ‌نه‌ تنها‌ بدعهدی‌ کرد‌ بلکه‌ روز به روز تحریم‌ها را بیشتر کرد.

رئیس سابق شورای شهر تهران تصریح کرد: بدعهدی‌های آمریکا را دیدیم و تجربه‌ کردیم،‌ جنگ‌ تحملی‌ را دیدیم‌، طبس‌ و محاصره‌ نظامی و اقتصادی‌ را دیدیم‌، دروغ و نیرنگشان‌ و توهین‌ بزرگ‌ رئیس جمهور آمریکا که ایران‌ را تروریست خواند‌ دیدیم‌، دیدیم‌ چگونه‌ در کوتاه مدتی‌ به غنی‌سازی 20 درصد‌ دست‌یافتیم، ایران‌ دارای ‌تمدن‌ 5 هزار ساله‌ است‌. ملت‌ بزرگی‌ است چرا که‌ تمدن ما با تمدن‌ اسلامی‌ در هم آمیخته و دانشمندان‌ بزرگی‌ در همه‌ علوم‌ و فنون‌ در ایران‌ اسلامی‌ بوده و هست‌ چرا رئیس جمهور آمریکا چنین تهمتی به ایران می‌زند.

چمران ادامه داد: امروز دولتمران‌ با انسجام‌ کامل پشت‌ رهبری ایستادند و کسانی‌ که خوش‌‌بین‌ بودند به امضای آمریکا امروز اعلام‌ می‌کنند‌ مذاکره با آمریکا‌ دیوانگی‌ است‌ و این‌ نصیحت‌ و تجربه‌ بزرگی‌ است‌ که رهبر فرمودند‌ و به همه آحاد ملت‌ ایران‌ می‌گویند‌ که می‌توانیم‌ با نیروی‌ خودمان ‌و همت‌ زنان‌ و مردان‌ به‌ پیروزی‌ بزرگی‌ دست‌ یابیم‌.

وی افزود: از آمریکا نمی‌ترسیم‌ و به یاد می‌آوریم‌ که خداوند مولای‌ ما‌ است‌، خداوند بزرگترین‌ مولا‌ و ولی ما است‌ نه آمریکا نه اروپا‌ و نه ‌کشورهای‌ دیگر پشتیبان‌ ما نیستند. البته با همه کشورها دوستیم تا زمانی که‌ دشمنی‌ نورزند اما با حکومت خاصب اسرائیل دشمن هستیم.

رئیس سابق شورای شهر تهران بیان کرد: ترامپ‌ این‌ وحشی‌گری را نشان‌ داد‌ ولی ما به مردم‌ آمریکا احترام‌ می‌گذاریم‌ با دولت‌‌ها دوستیم تا زمانی‌ که کاری‌ نداشته‌ باشد، اگر همه‌ مسلمین مانند ایران‌ و لبنان‌ و عراق‌ و سوریه و بحرین‌ و یمن‌ در مقابل استکبار و داعش بایستند‌ قطعا پیروزی‌ نهایی‌ نصیب ما‌ می‌شود‌.

چمران خاطرنشان کرد: مسئولان‌ ما به دنبال رهبر و گوش‌ به فرمان‌ باشند‌ و دستورات ایشان‌ را اجرا‌ کنند. جوانان‌ ما‌ بدانند‌ که دشمن ‌شماره‌ یک‌ ما آمریکا است‌ و ما با اتحاد خودمان‌ می‌توانیم‌ در مقابل آنها‌ بایستیم‌ و به پیروزی‌ بزرگ‌ دست‌ یابیم‌، ما باید راه مدافعان‌ فرهنگی ‌و مدافعان‌ حرم‌ و راه‌ مقاومت‌ را طی می‌کنیم‌.

وی با اشاره به کودتای 28 مرداد گفت: روز 25 مرداد که شاه‌ گریخت و افراد خیانت‌هایی را علیه‌ حکومت‌ مصدق انجام دادند اما در کودتای 28 مرداد آمریکا شکست‌ خورد و شاه‌ از رامسر‌ به ایتالیا‌ پرواز کرد و در تمامی‌ شهرها مجسمه‌ شاه‌ را پایین‌ آوردند‌ و منتظر ملت دیگری بودند‌.

رئیس سابق شورای شهر تهران تصریح کرد: در آن زمان ‌کسانی‌ بودند که به آمریکا‌ دلبسته‌ بودند و از او کمک می‌خواستند اما آمریکا به همراه انگلیس کودتای 28 را راه‌ انداختند‌ و دولت مصدق را گرفتند و شاه را دوباره‌ به ایران‌ برگردانند‌ و شاه خیانت‌هایش‌ علیه‌ ایران‌ را شروع‌ کرد و ثروت ما را به تاراج‌ بردند‌.

چمران ادامه داد: در قیام 15 خرداد نیز قانون‌ کاپیتولاسیون که امام‌ بزرگوار در مقابل آمریکا ایستاد و بعد از آن قیان‌ 15 خرداد و تبعید و دستگیری امام‌ آغاز شد‌، انقلاب اسلامی بعد از این همه مشکلات در حال به وجود آمدن بود که آمریکا دسیسه‌هایی ایجاد کرد و دولت‌ شاپور و حکومت‌ نظامی‌ و امامی‌ و ارتشبد را به راه‌ انداخت اما‌ امام‌ از تبعید بازگشت و ما شاهد پیروزی‌ انقلاب اسلامی‌ بودیم‌.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران امروز پیش از آغاز دویست و سی‌ویکمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه یک سال بیشتر به اتمام دوره پنجم مدیریت شهری نمانده و اگر بخواهید وعده‌ای به شهروندان در خصوص نیاز شهر تهران و تحقق آن بدهد، اظهار کرد: ابتدا روز شوراها را به شورایی‌ها تبریک می‌گویم، ان‌شاءالله همه شورائیان در سراسر کشور بتوانند خدمتگزاران و خادمین خوبی برای مردم خودشان باشند.

وی با تاکید بر اینکه بنده هیچ وقت وعده‌ای نمی‌دهم و بنابراین این بار هم وعده‌ای نخواهم داد، افزود: آنچه که در مسیر اجراست پروژه‌های عمرانی ما هستند. پروژه‌های بزرگی در شهر تهران وجود دارد که به سرعت جلو می‌روند و امیدواریم به سرعت آماده و تحویل شوند و مردم از آنها استفاده کنند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: برنامه‌هایی در ارتباط با خریدها به‌ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی داریم که آنها هم با شدت و حدت هر چه تمام‌تر به‌رغم همه کارشکنی‌ها و کم‌کاری‌هایی که در بعضی‌ جاها ممکن است وجود داشته باشد انجام می‌شود.

چمران در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل واگن‌ها حل شده است، گفت: هنوز این مسئله حل نشده است البته دوستان وزارت کشور لطف کردند و گام‌هایی در این خصوص برداشته شده است. دوستان نامه دیگری دادند تا مبلغ تامین و به اعتبار سازنده واریز شود و آنها شروع به ساختن کنند، البته طبق قولی که از سازنده گرفتیم آنها کار ساخت را شروع کردند و این مایه امیدواری است. ان‌شاءالله بتوانند حدود 14 ماهی که قول دادند این کار را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: دیدگاهی که من دارم جهادی است. چون همیشه در چنین مسیری حرکت می‌کردم. اینکه این پروژه‌ها و خریدها یک ساعت زودتر به نتیجه برسد به نفع مردم و برای من واقعا مهم است. تلاش از سوی اعضای شورا صورت می‌گیرد هر کس به میزان توانش تلاش می‌کند که بتواند این مشکلات را حل بکند البته  مشکلات هم فراوان است.

رئیس شورای شهر تهران تاخیر در این مسیر باعث از دست رفتن زمان می‌شود، تصریح کرد: سعی می‌کنیم این مسائل را انجام بدهیم. نه این دوره دوره‌های قبل هم اینچنین بوده. مثلا در دوره‌های قبل برای تاسیس بانک شهر نیاز به 200،300 امضا بود شبانه کسانی را مامور کردیم که از افراد امضاهایشان را بگیرند. با چنین حرکات جهادی باید کارها را انجام داد. اگر غیر از این باشد به نتیجه نمی‌رسیم.

چمران درباره مافیای خودروهای برقی انتقاد کرده است، گفت: چون در این باره اطلاعاتم دقیق و صددرصدی نیست نمی‌توانم اظهارنظر بکنم.

وی در پاسخ به این سؤال که نمایشگاه کتاب باز هم در بین‌المللی برگزار خواهد شد، گفت: خوشخبختانه تعدادی از رسانه‌ها به این موضوع اشاره کرده بودند. برگزاری چنین نمایشگاه‌های رفت و آمد را مختل می‌کند البته مسئولان اعلام کرده‌اند سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که اخیراً در سکوهای مترو تبلیغاتی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه صنعت، حمل و نقل ریلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران مشاهده می‌شود، گفت: اگر این تبلیغات را شرکت‌هایی که اجاره کرده باشند انجام داده باشند آنها هر تبلیغی که مجاز باشد می‌گذارند اما اگر این تبلیغ را خود مترو گذاشته باشد قطعاً ما برخورد می‌کنیم. اگر شرکت‌هایی که اجاره کرده باشند دیگر دست مترو نبوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد
  • سقوط اندلس با یک تار مو