Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تعداد محدودی آژانس هواپیمایی توسط سازمان هواپیمایی کشوری برای فروش بلیت اربعین در شهرهای مختلف مشخص شده‌‌اند و این تعداد در مشهد ۵ دفتر است.

علی باخرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: از حدود 2 هفته پیش مسئله اعلام نرخ بلیت رفت و برگشت به عتبات عالیات مطرح شده گشت‌های نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس در این زمینه وارد عمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدود شدن تعداد آژانس‌های هواپیمایی که مجوز فروش بلیت عتبات عالیات را دارند، خاطرنشان کرد: این موضوع سبب شد که با از بین رفتن امکان فروش اینترنتی این بلیت‌ها امکان کنترل تخلفات ارتقا یافته و انجام تخلف سخت‌تر شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: مجموعاً 5 آژانس هواپیمایی در شهر مشهد مقدس مجوز فروش بلیت عتبات عالیات را برای ایام اربعین از طرف سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کرده‌اند.

باخرد بیان کرد: یکی از اقداماتی که برای این ایام در نظر گرفته شده تا بتوان به صورت جامع بر گران فروشی‌های بلیت‌های اربعین به عتبات عالیات انجام می‌شود برگزاری گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های مربوطه است.

وی تأکید کرد: تاکنون برخوردهای قهری با برخی از مصادیق فروش غیرمجاز بلیت در مشهد مقدس صورت گرفته و این برخوردها تا روزی که فروش ادامه داشته باشد به صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی