Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@06:57:22 GMT

جلوه هایی از راهپیمایی یوم الله 13 آبان در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۹۴۰۱

جلوه هایی از راهپیمایی یوم الله 13 آبان در تهران

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح آغاز و با قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی در ساعت 11 به پایان رسید.
** قرائت قرآن، مداحی مداحان اهل بیت، سخنرانی نماینده انجمن اسلامی دانش آموزان، سخنرانی سردار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و قرائت قطعنامه پایانی مراسم از جمله بخش های این مراسم باشکوه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که سخنران اصلی این مراسم بود با بیان اینکه تا زمانی که ملت ایران، ایرانی و حسینی است آمریکا دست از شرارت بر نمی دارد، گفت: آمریکا با روش های مختلف از جمله مقابله با انقلابی گری ملت ایران، تحریم، تلاش برای ایجاد ناامنی در اطراف ایران، استحاله درونی، مشوه جلوه دادن انقلاب اسلامی و تحریک همسایگان ایران بر ضد ایران سعی کرده تا دشمنی خود را با ملت ایران نشان دهد اما به خواست خدا و مقاومت ملت ایران تاکنون شکست خورده است.
**جمعی از مسئولان از جمله نمایندگان مجلس، روحانیون، مسئولان دانشگاهی و آموزش و پرورش، سرداران ارتش و سپاه و فرماندار تهران در این مراسم حاضر بودند.
**گروه های سرود در طول مسیر با قرار گرفتن در جایگاه های آماده شده و همچنین گروه سرود اصلی دانش آموزان در جایگاه اصلی مراسم با قرائت سرود شور و حال انقلابی به مراسم بخشید.
** گروه های مختلف دانشجویی و دانش آموزی دخترانه و پسرانه از مدارس مختلف شهر تهران با لباس های متحدالشکل و با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوین مختلف از خیابان حافظ به سمت لانه جاسوسی آمریکا حرکت می کردند.
**اقشار مختلف مردم اعم از زنان و مردان و کودکان نیز در کنار دانشجویان و دانش آموزان با شور فراوان در این مراسم حضور یافتند.
** ایستگاه های مختلف پخش سرودهای حماسی و همچنین ایستگاه های صلواتی که مشغول پخش آب و برخی اقلام خوراکی بودند در طول مسیر جلب توجه می کرد.
** ایستگاه سلامت با عنوان «کمپین سلامت نوجوانی» در طول مسیر دانش آموزان متقاضی را مورد معاینه و غربالگری بهداشتی قرار می داد.
**پرچم های آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و آدمک های ترامپ از سوی گروه های مختلف دانشجویی، دانش آموزی و مردم در طول مسیر به آتش کشیده شد.
** تعدادی از دانش آموزان پلاکاردی با عنوان «داوطلب تدریس خصوصی جغرافیا به ترامپ هستم» در دست گرفته بودند که در نوع خود جالب بود.
**ماکت هایی از چهره های رهبر معظم انقلاب، امام خمینی، سردارسلیمانی، شهید تهرانی مقدم، شهید همدانی و شهید حججی در طول مسیر قرار گرفته بود که مردم شرکت کننده در راهپیمایی در کنار آنان عکسی به یادگار می گرفتند.
**حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی در این مراسم پرشمار بود و آنان به صورت زنده اخبار این مراسم را برای رسانه های خود مخابره می کردند.
**دانش آموزان و دانشجویان و همچنین اقشار مختلف مردم در این مراسم با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، ' ای رهبر آزاده آماده ایم آماده'، من انقلابی ام'، 'من هم یک سپاهی ام'، 'تا خون در رگ ماست آمریکا دشمن ماست' و پلاکاردهایی با عنوان 'ما دانش آموزان آمریکا را شیطان بزرگ می دانیم'، 'به آمریکا بی اعتماد هستیم' و 'دانشجو میرزمد آمریکا می لرزد' انزجار خود را از آمریکا و سیاست های ددمنشانه این دولت قلدر نشان دادند.
** جمعی از دانش آموزان در بخشی از مسیر راهپیمایی مشغول نوشتن شعارهایی با عناوین 'مرگ بر آل سعود'، 'مرگ بر آمریکا' و 'این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده' و عناوین دیگر بر روی کارتن ها بودند.
خبرنگار: محمد بیدارمنش - انتشار: محسن فتاحی
تهرام 6139**1625

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی، در خصوص محدودیت‌های اعمال شده در اطراف میدان صادقیه گفت: با توجه به سالروز شهادت امام جعفر صادق و مراسمی که در این میدان برگزار می‌شود برای هرچه بهتر برگزاری مراسم و عزاداری محدودیت‌های به اجرا درآمده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب از خیابان سازمان آب محدودیت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در خیابان آیت الله کاشانی در مسیر شرق به غرب از میدان صادقیه از بلوار ابوذر محدودیت برقرار شده است.

سرهنگ مؤمنی گفت: شهروندانی که در محور آیت الله کاشانی در حرکت هستند قبل از اینکه به خیابان ابوذر برسند می‌توانند از خیابان سلیمی جهرمی و معابر پیرامونی استفاده کنند.

وی افزود: در مسیر شمال به جنوب هم قبل از رسیدن به خیابان سازمان آب می‌توانند از معابر تعبیه شده برای تغییر مسیر استفاده کنند.

سرهنگ مؤمنی گفت: این مراسم تا بعد از نماز ظهر و عصر ادامه خواهد یافت و محدودیت‌های ترافیکی نیز تا پایان مراسم و تخلیه معابر از شهروندان ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6096218

دیگر خبرها

  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)