Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- اقشار مختلف مردم شهرستان های استان تهران، هم زمان با ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فریاد «مرگ بر آمریکا» را در آسمان این استان سر دادند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- الهه آهنگر: مردم مومن و انقلابی استان تهران صبح شنبه پس از تجمع در محل های از پیش اعلام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سپس حرکت در مسیرهای مشخص، با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسراییل» ، «مرگ بر انگلیس» ، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر استکبار» خشم و انزجار خود را از سیاست های دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راهپیمایی امروز پردیس که از میدان عدالت برگزار شد و مرتضی حیدری فرماندار پردیس، روحانیان، مسئولان و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان حضور داشتند، تداوم جریان استکبار ستیزی مورد تاکید قرار دادند.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران قرار است، در جمع راهپیمایان به سخنرانی بپردازد.

همچنین راهپیمایان اسلامشهری نیز با حرکت از مقابل سپاه ناحیه اسلامشهر و تجمع در مقابل اداره آموزش و پرورش این شهرستان بندهای قطعنامه سراسری روز مبارزه با استکبار را با تکبیرهای مکرر مورد تائید قرار دادند و آمادگی خود را برای تداوم اهداف انقلاب اسلامی و راه شهیدان ابراز داشتند.

سرهنگ عبدالرضا زنگنه، معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، تا لحظاتی دیگر در جمع راهپیمایان به سخنرانی خواهد پرداخت.

هرگز ۱۳ آبان را فراموش نخواهیم کرد

مردم مومن و انقلابی ورامین نیز در آستانه اربعین حسینی برنامه عزاداری و سوگواری با حضور اقشار مختلف مردم و مدیران و دانش آموزان همراه با راهپیمایی ۱۳ آبان به اجرا درآوردند.

سردار علی نصیری، فرمانده حفاظت سپاه، در جمع وارثان دیار ۱۵ خرداد، سخنرانی خواهد کرد.

محمد مرتضوی، دانش آموز کلاس نهم که برای راهپیمایی روز ۱۳ آبان شهرری به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،  فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می داد، به خبرنگار مهر گفت:  سه واقعه تاریخی تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۴۳، تظاهرات اعتراضی دانش آموزان در سال ۵۷ علیه رژیم ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام سبب شده تا هرگز ۱۳ آبان را فراموش نکنیم.

وی افزود: هر سال هم زمان با ۱۳ آبان ماه، مشت های خود را گره کرده و فریاد ضد استکباری سر خواهیم داد.

حضور پرشور مردم مومن قرچک و لواسان در راهپیمایی ۱۳ آبان

یوم‌الله ۱۳ آبان شهرستان قرچک حال و هوای دیگری داشت و از تمام اقشار مردم، اصناف، احزاب، گروه‌ها، دانشجویان، دانش‌آموزان، معلمان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، روستائیان، عشایر و عموم مردم انقلابی این شهرستان، در صحنه حضور داشتند، تا در مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور گسترده، وحدت این انقلاب را به جهانیان نشان دهند.

ملت حزب‌الله شهرستان قرچک از ساعت ۱۰ صبح از میدان کلانتری قرچک به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان حرکت کردند و با حضور گسترده و انقلابی، حمایت خود را از این انقلاب اسلامی و مسلمانان جهان خواهند فریاد کشیده و پاسخ دندان شکنی به ابرقدرت های جهان دادند و با نمایش وحدت ملی دشمنان این انقلاب اسلامی را مایوس کردند.

مردم مومن و انقلابی لواسان، به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان همگام و هم نوا با ملت ایران فریاد عزت و سربلندی و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

مردم لواسان در حالی که تصاویری از معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و پلاکاردهایی در بیان اهمیت مبارزه با استکبار در دست داشتند، از میدان گلندوئک تا گلزار شهدای این بخش راهپیمائی کردند.

«خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»، «الله اکبر، لا اله الا الله»، «امروز روز ۱۳آبان است، روز تصرف دژ شیطان است»، «ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای» و «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، از جمله شعارهای راهپیمایان امروز دماوند بود.

استادان، روحانیون، طلاب، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و مسئولان و اقشار مختلف مردم دماوند که در این راهپیمایی شرکت داشتند، از میدان امام خمینی(ره) تا میدان ۱۷ شهریور راهپیمایی کردند.

۱۳ آبان ابهت پوشالی آمریکا را شکست

مردم فیروزکوه نیز آیین استکبارستیزی خود را در مقابل امامزاده اسماعیل (ع) این شهرستان برگزار کرده و با مشت‌های گره گرده خود فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان پیشوا نیز پس از تجمع در حرم حضرت جعفر ابن موسی(ع) ضمن حمایت قاطع از نظام و انقلاب اسلامی نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی سر دادند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهای «مرگ بر استکبار» ، «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر رژیم کودک کش» ، انزجار خود را نسبت به اقدامات نظام سلطه در جهان اعلام کردند.

امام جمعه پاکدشت نیز در حالی که همراه با اقشار گوناگون مردم در راهپیمایی ضد استکباری این شهرستان شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهمترین اثرات و نتایج ۱۳ آبان شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا در ایران و جهان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن لزومی اظهار کرد: ۱۳ آبان روزی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که سه رویداد مهم در آن به وقوع پیوسته است.

راهپیمایی پرشور مردم شهریار و شهرقدس

در راهپیمایی ۱۳ آبان مردم شهریار نیز دانش آموزان ،دانشجویان وقشرهای مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان در صحنه حضور یافتند تا بار دیگر کاخ ظلم و ستم مستکبران جهانی را به لرزه در آورند و حماسه ای دیگر از آرمان خواهی ملت ایران را در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.

همچنین در این مراسم امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار همپای با دانش آموزان خشم و انزجار خود را از امریکای جنایتکار و حامیانش اعلام کردند.

سرهنگ علیرضاحیدرنیا، جانشین سپاه سیدالشهدا(ع) در جمع راهپیمایان شهرستان شهریار سخنرانی خواهد کرد.

امروز همچنین مردم غیور شهرقدس، با گام هایی استوار و طنین فریاد الله اکبر یاد و خاطره دانش آموزان شهید و امام شهدا را گرامی داشته و بر پیروی از مقام عظمای ولایت تأکید کردند، محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در جمع مردم قدس سخنرانی خواهد کرد.

مردم ثابت کردند پای ارزش ها ایستادند

امام جمعه ملارد نیز در حاشیه راهپیمایی مردم این شهرستان به خبرنگار مهر گفت:  لانه جاسوسی مرکز برنامه‌ریزی و تلاش برای مبارزه با انقلاب اسلامی، ارتباط با شبکه‌های کودتا و تأمین مالی تروریست‌ها در غرب و جنوب کشور بود، که با تسخیر آن توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) این خطر رفع شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری ادامه داد: مردم مومن و انقلابی ما امروز بار دیگر ثابت کردند، که پای ارزش ها ایستاده اند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و باشکوه  دانش آموزان و اقشار مختلف مردم بهارستان برگزار شد.

این راهپیمایی در شهرستان های بهارستان و رباط کریم نیز باشکوه خاصی برگزار شد و شرکت کنندگان نفرت خود را از هرگونه ظلم و ستم و فریبکاری استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

سردار عبدالفتاح اهوازیان، کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی در جمع راهپیمایان رباط کریم سخنرانی می کند.

بر اساس این گزارش مردم مومن و انقلابی خیرآباد، جوادآباد، اندیشه، صباشهر، باغستان، وحیدیه، قلعه نو، کهریزک، قیامدشت،حسن آباد، خاورشهر، باقرآباد، شریف آباد، فرون آباد، احمدآباد مستوفی، چهاردانگه، آبسرد، کیلان، رودهن، بومهن، صفادشت، رودبار قصران و نصیر شهر نیز راهپیمایی های پرشوری برگزار کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن

ایسنا/همدان فرماندار رزن از پیش بینی ۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد:برای حوزه آموزش و پروش شهرستان رزن اعتباری افزون بر ۵۲ میلیارد تومان در حوزه عمرانی پیش بینی شده که این میزان اعتبار برای ساخت مدارس فاطمیه رزن و  مدرسه روستای ملابداغ و سایر پروژه‌های حوزه آموزش و پرورش هزینه خواهد شد و باید در این رابطه نوسازی مدارس پیگیری تخصیص اعتبارات پیش بینی شده  برای تکمیل این پروژه ها را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در شهرستان رزن  از رشته های مختلف تحصیلی تعداد ۱۰۴۱ نفر  در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند که در این رابطه ۱۴۰ نفر عوامل اجرایی فرایند برگزاری آزمون سراسری شهرستان را بر عهده دارند.

غفاری آثار با اشاره به در پیش رو بودن هفته تجلیل از مقام شامخ معلم گفت: با توجه به عملکرد بسیار خوب معلمان  در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان، حتما مسئولین همکاری لازم را با آموزش و پرورش برای هرچه بهتر برگزار شدن هفته تجلیل از مقام شامخ معلم داشته باشند.

وی  در ادامه خواستار نگاه ویژه آموزش و پرورش نسبت به حرفه و  مهارت آموزی دانش آموزان شد و تصریح کرد: بازدید دانش آموزان رزنی از واحدهای موجود شهرک صنعتی رزن از نقش موثری در آشنایی  آنان با حرفه های مختلف و هدایت آنان به سمت مهارت و حرفه آموزی برخوردار خواهد بود.

وی  همچنین با تاکید بر ارتقاء سواد رسانه‌ای دانش آموزان توسط آموزش و پرورش گفت: آموزش سواد رسانه‌ای توسط آموزش و پرورش به دانش آموزان تاثیر بسزایی در آشنایی این قشر مهم جامعه با واقعیت های فضای مجازی و استفاده صحیح آنان از این فضا دارد.

امام جمعه رزن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش جزو ارکان اصلی هر جامعه است که بقاء، دوام و پیشرفت آن به کیفیت تعلیم و تربیت بستگی دارد، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب و حاصل خون شهدا، تحول عظیم در نظام آموزشی و دستگاه تعلیم و تربیت بود که باید با توجه به آموزه‌های دینی، معنوی و تربیتی، این مهم حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر منصوری افزود: تربیت نسل آینده انقلاب و سکان‌داران نظام اسلامی توسط جامعه فرهیخته فرهنگیان در آموزش و پرورش رقم می‌خورد و در همین رابطه مدارس، اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رزن هم از برگزاری امتحان نهایی برای سه پایه متوسطه نظری با ۱۲۰۰ نفر  دانش آموز خبر داد و گفت: برای برگزاری هر چه بهتر آزمون نهایی نیازمند حمایت بیشتر مسئولین هستیم.

پرویز علی بنده لو افزود: با تلاش های دانش آموزان و همت فرهنگیان شهرستان رزن، این شهرستان از بین  ۷۲۸ منطقه و شهرستان در کشور رتبه  ۲۶ کشور و اول استانی در قبولی امتحانات نهایی و میانگین نمرات را در سال گذشته کسب کرده است.

وی خاطرنشان‌کرد: در هفته معلم، مسئولین در مدارس حاضر شده و از زحمات معلمان عزیز تجلیل خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند