Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@18:02:58 GMT

اکریلتاب بهشهر به زودی راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۱۸۶۳

اکریلتاب بهشهر به زودی راه اندازی می شود

به گزارش ایلنا، «محمد جعفرزاده » با بیان اینکه آتش سوزی  روز پنجشنبه هفته گذشته به ماشین آلات این واحد صنعتی آسیبی نزده است ؛در تشریح وضعیت ریسندگی اکریلتاب بهشهر گفت: اگرچه آتش سوزی انبار مواد اولیه این واحد صنعتی با حضور به موقع آتش نشانان همان روز اول خاتمه یافت، ولی آسیب دیدگی به شبکه برق و گاز این واحد صنعتی و نبود مواد اولیه باعث تعطیلی موقتی این واحد صنعتی با حدود ۱۵۰ کارگر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفرزاده  با بیان اینکه تعطیلی کارخانه اکریلتاب موقتی است در ادامه گفت: در صورت  ترمیم شبکه برق و گاز، این واحد صنعتی در چند روز آینده فعالیت خود را از سر می گیرد.

به گفته وی حدود ۱۸۰۰ تن مواد اولیه تولید که برای افتتاح خط جدید خریداری شده بود در این حادثه در آتش سوخته است .

در ادامه آقای جعفرزاده از علت وقوع آتش سوزی نیز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: کارشناسان آتش نشانی و بیمه در حال بررسی علت و میزان خسارت‌های ناشی از این حادثه هستند.

به گفته وی ،شرکت اکریلتاب بهشهر در ۳ شیفت کاری حدود ۱۵۰ کارگر دارد و مواد اولیه برخی واحد‌های فرشبافی و پارچه بافی را تامین می‌کند.

گفتنی است انبار مواد اولیه کارخانه اکریلتاب خلیل شهر در ۱۰ کیلومتری شهرستان بهشهر درشرق مازندران روز پنجشنبه ۱۱ آبان دچار آتش سوزی شد.

گفتنی است صبح روز پنجشنبه در  انبار مواد اولیه کارخانه ریسندگی و بافندگی اکریلتاب بهشهر  آتش‌سوزی رخ داد که در نتیجه آن  یک آتش نشان مصدوم شد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه