Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-02@23:28:30 GMT

قهرمانان تیم مناطق نفتخیز جنوب افتخار دیگری آفریدند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۲۲۹۱

قهرمانان تیم مناطق نفتخیز جنوب افتخار دیگری آفریدند

مدیر کل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت، قهرمانی تیم مناطق نفت خیز جنوب در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را حاصل سیاست‌های شورای عالی ورزش این وزارتخانه دانست.

به گزارش شانا، غلامرضا شاه کرمی گفت: کسب افتخارات تیم وزنه برداری مناطق نفتخیز جنوب در جام باشگاه‌های آسیا با تکیه این تیم بر ورزشکاران شرکتی و بومی محقق شده است و از این که شاهد اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری این رقابت‌ها بودیم به خود می بالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم مناطق نفتخیز جنوب، به نمایندگی ایران در دو جام باشگاه‌های آسیا و کاپ آسیا شرکت کرد و با اقتدار تمام با 605 امتیاز قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد.

مدیر کل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت ، تصریح کرد: پس از اجرای سیاست‌ها و راهبردهای شورای عالی ورزش وزارت نفت، توانستیم برای نخستین بار با همکاری فدراسیون وزنه‌برداری، تیم مناطق نفت خیز جنوب را با بیش از 90 درصد از فرزندان نفتی، به مسابقات اعزام کنیم که این قهرمانی به دست آمد.

وی گفت:عملکرد این تیم نتیجه اجرای صحیح و اصولی سیاست‌های شورای مرکزی ورزش وزارت نفت و اداره کل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی مبتنی بر راهبردهای ابلاغی وزیر نفت است.

شاه کرمی افزود: یکی از این سیاست‌ها، استفاده از چهره‌های مستعد ورزش صنعت نفت در ترکیب تیم های قهرمانی است که در تیم هایی نظیر وزنه برداری مناطق نفتخیز جنوب اجرایی شد.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نفت، موفقیت تیم وزنه برداری مناطق نفتخیز جنوب در جام باشگاه‌های آسیا را نتیجه اعتماد بر ورزشکاران شرکتی و بومی عنوان کرده و ادامه می دهد: جا دارد موفقیت این تیم را به وزیر نفت و رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نفت تبریک بگویم که با اعتماد به مجموعه ورزش وزارت نفت، مقدمه چنین موفقیت‌هایی را فراهم آورده اند.

تیم وزنه برداری مناطق نفتخیز جنوب که در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده بود، با 90 درصد ترکیب ورزشکاران شرکتی و بومی  در این رقابت‌ها حاضر شد.

شانا

منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان

کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه اظهار کرد: در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا این وضعیت علاوه بر مناطق مذکور برای در استان‌های بوشهر، کرمان، هرمزگان، خلیج فارس و تنگه هرمز نیز رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای روز پنج‌شنبه به غیر از استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبارهای پراکنده دارند در سایر مناطق کشور، بارش‌های قابل ملاحظه در پیش است.

رفیعی در ادامه بیان کرد: روز جمعه نیز در جنوب و جنوب شرق بارش ها پراکنده است اما در سایر مناطق کشور بارش ها قابل ملاحظه خواهند بود.

به گفته کارشناسی سازمان هواشناسی؛ شدت بارش ها که در حد هشدار نارنجی است برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان پیش‌بینی شده است که سیلابی شدن مسیرها و طغیان رودخانه ها را در پیش دارد. لذا هموطنان در این مناطق باید تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

وی افزود: تا روز پنج شنبه آب های جنوب کشور مواج و طوفانی پیش‌بینی شده است و در چهار روز آینده در مناطقی از سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی و یزد در بعضی از ساعات وزش بادهای شدید همراه با گرد و خاک را داریم.

رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای پایتخت نیز گفت: تهران امروز با وزش باد همراه است و بیشینه دما به ۲۸ درجه بالای صفر می رسد. همچنین از شامگاه پنج شنبه بارش باران و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • مین‌زدایی ۳.۵ میلیون هکتار از مناطق مرزی غرب و جنوب غرب توسط ارتش
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان