Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:48:00 GMT

ایران پرچم دار استکبارستیزی در جهان است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۹۱۰۴

ایران پرچم دار استکبارستیزی در جهان است

بیرجند- امام جمعه سابق کلن آلمان گفت: امروز ایران پرچم دار استکبارستیزی در جهان است و هر جا نامی از استکبار ستیزی برده می شود ناخودگاه نام ایران و رهبری تداعی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود وزیری یزدی صبح شنبه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان ماه در بیرجند اظهار داشت: این روز سالگرد سه واقعه تاریخی مهم از جمله تبعید ظالمانه امام خمینی(ره) به ترکیه، حمله دژخیمان پهلوی به دانشگاه تهران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این سه ضلع سبب پدید آمدن تحول در جامعه ایران شده و همین سه محور می تواند سبب بقای نهضت و تداوم پایداری این خیزش باشد.

امام جمعه سابق کلن آلمان، ضلع نخست این روز بزرگ را امامت و رهبری عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه امروز سبب شده نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر منطقه فریاد اسلام خواهی سرداده شود.

تداوم نهضت خونین انقلاب نیازمند تربیت و جذب جوانان اسلامی است

وزیری یزدی با بیان اینکه محور دوم این روز رسیدگی به جوانان است، عنوان داشت: اگر بخواهیم این نهضت خونین و اسلامی زنده بماند باید هر چه بیشتر در مسیر تربیت، تعلیم و جذب جوانان اسلامی گام برداریم.

وی با اشاره به نقش بی بدیل جوانان و نوجوانان در وقایع ۱۳ آبان ماه، بیان داشت: امروز نیز خیلی از جوانان کشور برای دفاع از حرم خیز بر داشته اند و این خیزش و پردازش را استکبار جهانی نمی پسندد.

نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه اضافه کرد: اما جوانان ایرانی نه تنها از این موضوع نمی هراسند و ذره ای تردید در خود راه نداده اند بلکه سر جوان ایرانی در این راه از تن جدا می شود و بازهم خانواده او متقاضی دفاع از حرم هستند.

سکوی پر هر جامعه ای جوانان هستند

وزیری یزدی با بیان اینکه در هر کشوری که مدیران ارشد بخواهند نقشه ای را پیاده کنند ابتدا رو ی جوانان کار کارشناسی انجام می شود، عنوان داشت: سکوی پرش هر جامعه ای جوانان هستند، اگر این جوان تعلیم داده شود می توان از سکوی موفقیت پرش کرد.

وی با اشاره به اینکه ضلع شوم ۱۳ آبان ماه با تسخیر لانه جاسوسی و فریاد صدای مرگ بر آمریکا برای نخستین بار توسط مردم ایران رقم خورد، بیان داشت: امروز ایران پرچم دار استکبارستیزی در جهان است و هر جا نامی از استکبار ستیزی برده می شود ناخودگاه نام ایران و رهبری تداعی می شود.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه در رأس استکبار آمریکای جنایتکار قرار دارد که لحظه برای طرح توطئه و نقشه برای انقلاب کوتاهی نکرده است، افزود: کسانی که تصور می کنند که شرایط تغییر کرده و آمریکا دست دوستی به سمت ما دراز می کند بدانند که خداوند در قران می فرماید:  هرگز دست دوستی به شما نخواهند داد.

پشتوانه مرگ بر آمریکا آیات قرآن است

وزیری یزدی با اشاره به اینکه در قران کریم ۲۵ مرتبه از مرگ و لعن بر آن ها یاد شده است، بیان کرد: پشتوانه مرگ بر آمریکا نه تنها عقل و تجربه بوده بلکه پشتوانه آن آیات وحی مبین است.

وی همچنین به اجرایی شدن قانون کاتسا در آمریکا و اعمال تحریم برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکا بداند سپاه یعنی سرافرازی، پرچم داری ایمان و انرژی در مبارزه با استکبار و مردم آن را نگین انگشتری خود در برابر استکبار می دانند.

امام جمعه سابق کلن آلمان با بیان اینکه سپاه در هر صحنه بین المللی که حضور یافته بینی امریکا و اسرائیل را به خاک مالیده است، عنوان داشت: بنابراین آن ها حق دارند که نسبت به آن دشمنی داشته باشند اما این مایه افتخار برای ملت ایران و سایر ملت های مسلمان جهان است.

باید سیستم دفاعی کشور را بیش از گذشته ساخت

وزیری یزدی تأکید کرد: باید سیستم دفاعی کشور را بیش از گذشته ساخت و در مقابل آمریکا با تمام قوا ایستاد و بدانید وعده پیروزی الهی قطعی است.

وی با تأکید بر لزوم انتقال اندیشه بسیجی و فرهنگ مقاومت به سایر کشورهای منطقه، بیان داشت: باید از مدافعان حرم و بسیجیان خود بهتر تجلیل کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: علاوه بر این مسئولان باید برای تداوم مسیر انقلاب به سمت گزینش نیروهای متخصص و انقلابی حرکت کنند.

وزیری یزدی همچنین بر لزوم تقویت رویکرد انقلابی در حوزه های علیمه تأکید کرد و افزود: اگر این رویکرد تقویت شود طلاب با بیان مستدل خود بهتر و با هزینه کمتر می توانند راه را بر روی استکبار جهانی ببندند.

وی  اضافه کرد: امروز همه ملت ایران نه تنها در مقابل سیاست های سیاه کاخ سفید ساکت نمی نشینند بلکه در جای جای ایران همه هم زبان فریاد مرگ بر آمریکا ادامه دارد و این مردم در مسیر مبارزه با دشمن جنایتکار لحظه ای درنگ و توقف نخواهند داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • پرتاب آب دهان بر روی پرچم فلسطین توسط پلیس آمریکا
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم