Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو اتحادیه دانش آموزی استان در حاشیه مراسم سیزده آبان گفت:با وجود نقشه های شوم دشمنان برای نسل نوجوان ولی هنوز خون رگهای حسین فهمیده و شهید حججی در بین آنها جاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاس بیست؛ سیزده آبان سالروز جمعی از دانش آموزان انقلابی به دست عوامل رژیم منحوس پهلوی این روز به نام مقدس دانش آموزان نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و دانش آموزان همانگونه رهبر معظم انقلاب فرمودند همگام با سایر اقشار جامعه آماده و هوشیار در صحنه حاضرند و امروز نیز دانش آموزان گلستانی به صحنه آمدند و آمادگی خود را به رخ همگان کشاندند.

در حاشیه مراسم امروز گفتگویی با فاطمه ابراهیمی فعال دانش آموزی و عضو اتحادیه انجمن اسلامی انجام دادیم.

وی دانش آموز پایه یازدهم است و در مدرسه شاهد گرگان تحصیل می کند و ۴سال است که عضو اتحادیه دانش آموزی استان می باشد.

در ادامه گفتگوی خبرنگار ما با این فعال دانش آموزی را می خوانید:

* خانم ابراهیمی از نظر شما آیا تفاوتی در دفاع از اصول و آرمانهای انقلاب بین دانش آموزان امروز با دوران دفاع مقدس وجود دارد؟

به نظر من جوانان امروز هم در عرصه حاضرند و نسبت به همه مسائل کشورشان حساس اند.

این جوانان همه از نسل شهید فهمیده اند اگر چه درسش را از کتابها حذف کردند تا از قلبها حذف شود اما خدا رو شکر چون حججی زیاد داریم تا الگوی ما شود و در قلبها بماند. تمامی دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی بی تأثیر است و این جوانان هم پای ارزشهایشان می مانند و ایثار می کنند.

*به نظر شما مهمترین آسیبی که قشر دانش آموز را تهدید میکند چیه؟

من فکر میکنم همه دانش آموزان قربانی استکباراند بی مسئولیت کردن دانش آموز و غفلت از آینده کشورش مهمترین خطر است که باید گوشزد شود و قشر جوان باید بداند که دشمن روی تمامی افکار آنان برنامه ریزی کرده و وظیفه ما خنثی کردن آن است.

*تحلیل شما از ین سخن رهبری در دیدار اخیر دانش آموزان که فرمودند دشمن اصلی نظام امریکا هست چیه؟

حضرت آقا فروموند که اصلی ترین دشمن شما امریکاست چون دشمنی رو در حق ما تمام کرده از کودتا ها و سند ها و قرارداد های ننگین گرفته تا تروریست خواندن ملت ما و... اینها همه نشان می دهد که دشمن ترین دشمن ما آمریکاست.

و همانطور ک رهبر عزیز فرمودند که امریکا قابل اعتماد نیست و عده ای در کشور امیدوار بودند و الان به این نتیجه رسیدند که دیوانگی است حتما باید تجربه کنند تا به دشمنی شیطان بزرگ پی ببرند ولی امریکا همیشه دشمن ما بوده و هست و خواهد بود و در موارد متعددی بدعهدی کردند که نمونه جدید آن برجام است که رهبر ما از همان اول فرموند که آنان وارد مسائل دفاعی مان می شوند اما گوش شنوایی نبود و حتما باید درس عبرتی برای دیگر کشورها می شدیم تا بفهمند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بودند، امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در بلگراد، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.

در دیدارهای دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا باز هم موفق ظاهر شد. دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

در پایان این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

کد خبر 6089350

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان