Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا حیدرنیا روز چهارشنبه در نشست خبری هفته بسیج دانش آموزی گفت: علاوه بر امنیت و ایمنی بالا، دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور استان تهران رضایتمندی بالایی از نحوه و کیفیت برگزاری برنامه های فرهنگی این اردوها دارند.
وی با اشاره به اینکه سپاه استان تهران طبق برنامه باید 24 هزار دانش آموز را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور ارسال کند، اظهار داشت: تاکنون 15 هزار نفر به این اردوها اعزام شده اند و در حال حاضر به دلیل مراسم پیاده روی اربعین این اردوها به صورت موقت متوقف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدرنیا یکی از مهمترین اهداف اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و افزود: سپاه استان تهران با بکاری گیری یک روحانی و مبلغین کارآزموده و یک راوی مجرب در اتوبوس ها، دانش آموزان را از همان لحظه ورود با فضای فرهنگی زمان جنگ آشنا می کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی با بکارگیری انواع شبکه های مجازی به دنبال از بین بردن ارزش های دینی و اسلامی در میان جوانان هستند، خاطرنشان کرد: امسال سازمان بسیج دانش آموزی 41 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی با شعار' دانش‌آموز انقلابی و مدرسه انقلابی ' تدارک دیده است.
حیدرنیا ادامه داد: ما باید با ساختن مدارس انقلابی دانش آموزان را با فرهنگ ناب اسلامی و ارزش های انقلاب از جمله استکبار ستیزی آشنا نماییم تا بتوانیم جوانانی انقلابی و با بصیرت در جامعه تربیت کنیم.
وی یادآور شد: تجدید میثاق با حضرت امام خمینی(ره)، تهیه نشریات دیواری به مناسبت فرا رسیدن روز 13 آبان با موضوع استکبارستیزی، دیدار فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و دانشجویی با نمایندگان ولی‌فقیه در سطح شهرستان‌های استان تهران، برگزاری جلسات حلقه‌های میقات صالحین در مصلی ها قبل از نماز جمعه از مهمترین برنامه های هفته بسیج در سال جاری است.
حیدرنیا با اشاره به اینکه هفته بسیج از هفتم آبان ماه آغاز شده و تا 13 آبان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: هر روز در این هفته با یک شعار و با محوریتی ارزشی نامگذاری شده است.
نشست خبری هفته بسیج دانش آموزی روز چهارشنبه با حضور حیدرنیا جانشین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ری در سپاه سیدالشهدای استان تهران برگزار شد.
3218 ** 6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ مردم و دانش آموزان با گذران یک روز خوش آب و هوا در دل جنگل منحصربه فرد فندقلو، اوقات آرامبخش و خاطره انگیزی را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد