Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه کشور گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان ایلام منتهی به مرز مهران روان و پرتردد است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدحسین حمیدی افزود: با توجه به اینکه محورهای مواصلاتی استان ایلام کوهستانی، پر پیچ و خم، و دارای نقاط حادثه حادثه‌خیز متعدد است، رانندگان در هنگام حرکت در این جاده ها از هرگونه حرکات مخاطره ‌آمیز مانند سبقت غیر مجاز ،انحراف به چپ و انجام تخلفات حادثه ساز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به رانندگان توصیه کرد در طول ایام سفر در جاده ها با سرعت مطمئنه و رعایت کردن فاصله طولی خودروی خود با دیگر خودروها را رعایت و زمان رانندگی خود را تنظیم و برای هر یک ساعت حرکت 15 دقیقه استراحت در نظر بگیرند.
سردار حمیدی خاطرنشان کرد: به علت تراکم جمعیت در پایانه مرزی مهران جهت کنترل گذرنامه و روادید می‌ طلبد رانندگان با صبر و حوصله بیشتری در مسیر های تردد داشته باشند.
وی در خصوص مسیر برگشت از مهران اظهار کرد: اتوبوس ها بعد از پیاده شدن زائران در پایانه برکت شهر مهران به سمت شهرستان ملکشاهی هدایت می ‌شوند.
مرز بین المللی مهران در 105 کیلومتری مرکز استان ایلام محور کانونی تردد زائران عتبات عالیات عراق در روزهای اخیر با حضور و گذر گسترده زائران همراه شده است.
از ابتدای ماه صفر تاکنون 950 هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده اند و 115 هزار نفر نیز طی این مدت پس از زیارت عتبات عالیات عراق به کشور بازگشته اند.
خبرنگار:فرهاد فرامرزی ** انتشاردهنده: شهریار حیدری فر
3032/6034