Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:53:55 GMT

عنوان سومی کشور برای فرنگی کاران ایلامی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۵۷۳۹

عنوان سومی کشور برای فرنگی کاران ایلامی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛تیم ده نفره کشتی فرنگی بزرگسالان ایلام در استان قم سوم شد .


مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشوردر گروه B با حضورصد کشتی گیر از ده استان کشور در استان قم بمدت دو روز برگزار شد.


فرنگی کاران استان پس از کسب بیشترین امتیاز بعنوان تیم سوم گروه شناخته شدند ، در وزن 97 کیلوگرم محمد یگانه مقام اول ودر وزن 92 کیلوگرم امیر کرمی مقام دوم ودر وزن 73 کیلوگرم سعید جودکی مقام سوم را کسب کردند و دیگر کشتی گیران توانستند شش مقام چهارمی و پنجمی وغیره را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا عنوان سوم تیمی را بدست آورند.


تیم کشتی فرنگی بزرگسالان استان توانستند با مربیگری علیرضا زینی وند و ابوذر کلانتری و با سر مربیگری عبدالصاحب حیدرزاده پس از تیمهای اردبیل و قم مقام سوم تیمی را بدست آورد .

 

انتهای پیام/ه

 

کسب مقام سومی مسابقات کشتی فرنگی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است

شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند که تعیین سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجرا و ناکارآمد است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

گروه بین‌المللی پی‌اندآی کلابز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سقف قیمت از زمان اعلام آن یعنی دو سال پیش موفقیت چندانی نداشته است زیرا روسیه به ناوگان خود، همچنین کشتی‌های خارج از نظارت غرب روی آورده است.

این بیانیه روز سه شنبه به‌عنوان مدرکی کتبی به نشست استماع پارلمان بریتانیا ارائه شد. این گروه می‌گوید که از ۱۲ شرکت بیمه ارائه‌دهنده مسئولیت شخص ثالث دریایی تشکیل می‌شود که ۸۷درصد از حجم باری اقیانوس‌پیماها را پوشش می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد سقف قیمت نفت بیش‌ازپیش غیرقابل‌اجرا می‌شود زیرا کشتی‌ها و خدمات مرتبط بیشتری وارد این تجارت موازی می‌شوند؛ ما تخمین می‌زنیم که در نتیجه اعلام سقف قیمت نفت، حدود ۸۰۰ نفتکش این گروه بین‌المللی را ترک کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد