Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یوم الله 13 آبان از وقایع تعیین کننده و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در آیینی به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: واقعه تسخیر لانه جاسوسی یکی از وقایع تعیین کننده و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است و اهمیت این مناسبت به حدی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: حکومت خاندان پهلوی جای پایی برای استکبار جهانی بود و استکبار جهانی منافع بسیاری را از میهن اسلامی ایران را به یغما برد.
سروستانی ادامه داد: وقتی که رژیم ستم‌شاهی با حرکت انقلابی مردم در تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی منحل شد از آستین استکبار جهانی توطئه‌ها و جاسوسی و عداوت های زیادی بیرون آمد و یکی از آن جنایت‌ها و خیانت‌ها، فعال بودن سفارت آمریکا برای دفاع از حکومت ستمشاهی و مبارزه با قیام و انقلاب مردم ایران اسلامی بود.
سروستانی افزود: سفارت آمریکا در ایران که باید در زمینه وظایف تخصصی خود ایفای نقش می‌کرد تبدیل به لانه جاسوسی و مقابله با انقلاب اسلامی و حرکت دینی مردم شده بود و همین امر باعث شد تا دانشجویان پیرو خط امام با درک درست و حرکت انقلابی مهر بطلانی بر این لانه جاسوسی بزنند و آن را برای همیشه در نظام اسلامی از بین بردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: حرکت انقلابی دانشجویان و امت اسلامی در دشمن شناسی و ریشه یابی کسانی که با حرکت انقلابی مردم مخالف دارند بسیار حائز اهمیت بود.
وی بیان کرد: در حقیقت این اقدام انقلابی حرکتی آفندی برای مبارزه با دشمن اصلی و کاری پدافندی برای دفاع از کیان میهن اسلامی بود.
سروستانی تاکید کرد: امروز که حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد هستیم که استکبار جهانی از آن سیلی که خورده بود همچنان در مسیر عداوت و دشمنی با نظام اسلامی است.
وی گفت: نسل جوان بویژه دانشجویان باید مثل دانشجویان پیرو خط امام با تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب همچنان دشمن درجه یک خود را آمریکای ظالم بدانند و به مبارزه با این قدرت شیطانی بپردازند.
سروستانی اظهارکرد: دشمنان نظام اسالامی ایران همواره بر دشمنی های خود می افزایند و در ارتباط باید هوشیار باشیم تا در مقابل استکبار جهانی قله های پیروزی را با حرکت انقلابی و پیمودن مسیر شهدا و آرمان‌های حضرت امام و تبعیت از رهبری فتح کنیم.
وی افزود: در این صورت است که زمینه پیروزی حق گرایانه نظام اسلامی در مقابل استکبار جهانی فراهم و وعده های الهی نیز به کمک امت اسلامی می آید.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت رهبری، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902386

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود