Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه انقلاب نیوز: معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه هویت شیطانی آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی بر همگان عیان شد، گفت: پس از روی کار آمدن ترامپ و انحلال برجام و سرگیری تحریم ها کنگره آمریکا نشان داد هنوز روحیه استبار ستیزی آمریکا پابرجاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فائزه عظیم زاده اردبیلی در گفت و گو با خبرنگار انقلاب نیوز، با اشاره به لزوم ایستادگی در برابر آمریکا و استکبار جهانی اظهار داشت: روز 13 آبان به نام مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است چون سه واقعه مهم تاریخی در این روز اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 43 اتفاق می افتد که دلیل آن این است که امام راحل با کاپیتولاسیون مخالفت می کند مورد محاکمه قرار می گیرد و از ایران به ترکیه تبعید می شود.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه آغاز روحیه استکبار ستیزی ایران است

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه  تبعید امام راحل به ترکیه سبب آغاز روحیه استکبار ستیزی در تاریخ معاصر ایران است، بیان داشت: امام خمینی(ره) به دلیل مبارزه با تفکر استکباری آمریکا مورد تبعید قرار گرفت، امام فرمود بر اساس کاپیتولاسیون اگر ایرانی سگ امریکایی را زیر بگیرد و اگر شاه هم باشد  باید مورد بازخواست قرار بگیرد اما اگر یک ایرانی شخص آمریکایی را بکشد مورد مجازات قرار می گیرد.

13 آبان مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی است

پژوهشگر برترعلمی ابراز داشت: یکی از محورهای 13آبان در تاریخ انقلاب اسلامی مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی است، در این روز کماندوها به منزل امام راحل در قم حمله کرده و امام را با آزار و اذیت به ترکیه تبعید کردند.

عضو هیئت عالمی دانشگاه امام صادق(ع) افزود: 13 آبان سال 57 که روز دانشجو نامگذاری شده است در این روز دانشجویان با هدایت رهبری و علما به سمت دانشگاه تهران حرکت کرده و برای ابرازمخالفت با دولت آمریکایی پهلوی یک حرکت سرنوشت ساز را رقم می زنند.

استاد دانشگاه افزود: صبح روز 13 آبان مقابل دانشگاه تهران بیش از 56 نفر از جوانان به شهادت رسیده و صدها نفر نیز مجروح شدند که جرم آنها آزادی بیان و  مذهب و استقلال طلبی  و آزادی خواهی برای انجام مناسک دینی بوده است، در حقیقت 13 آبان سال 57 نیز  لانه جاسوسی که همان سفارت آمریکا بود به تسخیر دانشجویان پیرو خط امام درمی آید.

عظیم زاده اردبیلی با بیان اینکه امام خمینی(ره) حمله دانشجویان به لانه جاسوسی را انقلاب دانست، اظهار داشت: دانشجویان روز 13 آبان به سمت سفارت آمریکا راهپیمایی کرده و سفارت را تسخیر کردند، انقلاب اول پیروزی انقلاب اسلامی است که این موضوع به این دلیل است که جمهوری اسلامی می توانست سفارت را تعطیل کند اما چون انقلاب اسلامی مبتنی بر نظام دینی است و تا زمانی که کسی به مرز و افکار حمله نکند به آنها کاری نداریم.

وی افزود: به آمریکا تذکر داده شد که دست از جاسوسی علیه کشورمان بردارد اما این کار را نکردند و استقلال جامعه را زیر سوال بردند و برخی از مسئولان را وارد عرصه جاسوسی کردند و از اطلاعات کشورمان را در دست گرفته تا جامعه را به تزلزل اجتماعی و سیاسی بکشند.

لانه جاسوسی هویت واقعی آمریکا علیه کشورمان را فاش کرد
 
معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) گفت:به لطف الهی با خاموش شدن دفتر جاسوسی آمریکا در ایران بسیاری از جاسوس هایی که در ایران برای آمریکا اطلاعات می بردند بسته شد واسناد لانه جاسوسی به اسناد زنده تبدیل و برنامه های آمریکا علیه ایران اسلامی فاش شد.

پژوهشگر برترعلمی ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یکپارچه برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی و بسته شدن سفارت آمریکا که لانه جاسوسی بود قانون تصویب کردند چون این سفارتخانه امنیت کشورمان را با چالش روبرو کرده بود.

تسخیر لانه جاسوسی تزلزل آمریکا و شکست این کشور در جهان بود

عضو هیئت عالمی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه آمریکا به دنبال تزلزل اعتقادی و سیاسی ملت ایران بود، ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی تزلزل آمریکا و شکست این کشور در جهان بود، نیروهای مخلص و انقلابی در آن خصوص اعلام موضع کردند و علما و مراجع  و همه کسانی که باورهای نظام اسلامی را قبول داشتند و پشت امام راحل موج دوم پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

استاد دانشگاه ابراز داشت: اسنادی که امروز از لانه جاسوسی باقی مانده نشان می دهد که چهره زیبایی که آمریکا از خود نشان می داد عوام فریبی است و قصد داشت مانند کودتای 28 مرداد ایران را به سمت استعمار پیش ببرد ولی به هوش بودن امام خمینی(ره) وروشن گری علما و مراجع و جوانان سبب شد ملت مان پابرجا و روحیه استکبار ستیری باقی بماند.
  عظیم زاده اردبیلی گفت: در سال 59 عراق به کشورمان حمله کرد که این موضوع نشان می دهد استکبار برنامه خود را به نحوی دیگر برنامه ریزی می کند و با تقویب بعد جاسوسی سایر سفارتخانه ها نظیر انگلیس و عربستان و اشغال ایران بتواند کشورمان را از نظر نظامی و وعلمی دچار بحران کند.

وی ادامه داد: موضوعی که باید مورد توجه باشد این است که  آمریکا با ظاهری جدید و به ظاهر مدافع حقوق بشر وارد شده و برخی مسئولین و دولت مردان و روشنفکران به دنبال اثبات این موضوع هستند که امریکا از رفتار گذشته خود پشیمان شده و قصد دارد رابطه حسنه ای با کشورمان داشته باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به بدعهدی آمریکا در زمینه برجام گفت: عملکرد 4 سال اخیر آمریکا در زمینه برجام و مذاکرات متعدد نشان داد که آمریکا همچنان غیر قابل اعتماد است، مقام معظم رهبری تاکید کردند به آمریکا خوشبین نیستم اما مذاکراه کنندگان را مورد حمایت معرفتی و معنوی قرار دادند و در را به روی همه شبهه سازان بستند.

تحریم های مجدد آمریکا علیه کشورمان اثبات روحیه استکبار ستیزی است

پژوهشگر برترعلمی بیان داشت: امروز پس از روی کار آمدن ترامپ و انحلال برجام و سرگیری تحریم ها و امضای تحریم های مجدد توسط  کنگره آمریکا نشان داد هنوز روحیه استبار ستیزی آمریکا پابرجاست و دولت امریکا با دو دیدگاه که ترویج گسترش روحیه اسلام ستیزی در دنیااست  قصد دارد  ایران اسلامی را تجزیه کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان بین دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده و یک بخش در دست کمونیست و یک بخش در دست لیبرالیسم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در چنین شرایطی هیچ پایگاهی برای اسلام و حق و انصاف وجود نداشت اما خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی این ابرقدرت‌ها را غافلگیر کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلابی نیز تمام قدرت‌ها جلوی ما ایستادند و به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند، گفت: اتفاقاتی چون حادثه طبس و شکست نظامی آمریکا نمونه‌ای از حمایت‌های الهی از ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر سرکار آمد سیاست‌های خود را در حوزه فرهنگ چه عفاف و حجاب و چه تکریم زبان فارسی اجرا کرد، ادامه داد: این موضوع آسیب‌هایی را وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم همواره از ما عدالت را می‌خواهند، یادآور شد: همه ما باید در راستای اجرای قانون اساسی و عدالت و فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداریم و از فرصت دولت سیزدهم نیز در این زمینه بیشترین استفاده را داشته باشیم.

عبادی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت تنها بر عهده یک نهاد نگذاریم.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به قوانین باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت بکنیم، گفت: جوانان و جوانان ما گوش شنوا دارند.

نماینده ولی فقیه در زمینه اتفاقات ۶ ماه گذشته در غزه اظهار کرد: لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست و تاریخ استعمار و استکبار پر از جنایت و آدم کشی است.

عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی دروغ‌ها و جنایت‌های خود را توجیه می‌کند، یادآور شد: اما امروزه مردم همه کشورهای جهان هشیار شده‌اند و در سراسر جهان از قشرهای مختلف برای نجات بشریت فریاد می‌زنند.

کد خبر 6088452

دیگر خبرها

  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار