Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@11:25:21 GMT

اعزام یک هزار و 400 نیروی هلال احمر به خاک عراق

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۷۳۷۷

اعزام یک هزار و 400 نیروی هلال احمر به خاک عراق

به گزارش ایرنا علی اصغر پیوندی شنبه در بازدید از ایستگاه هلال احمر مستقر در مرز شلمچه افزود:به واسطه همکاری خوب و دقیق با هلال احمر عراق تسهیلات خوبی به زائران اربعین توسط هلال احمر ارائه می شود.
وی با بیان اینکه این جمعیت تنها ارگانی است که وظیفه امداد و درمان ایرانیان خارج از کشور را برعهده دارد اظهار کرد :درمانگاه ثابت و آمبولانس ها و اتوبوس آمبولانس های جمعیت هلال احمر ما در عراق مستقر هستند و امکانات دارویی نیز نسبت به سال گذشته به 2 برابر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیوندی گفت:عملیات لجستیک جمعیت هلال احمر در سه استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه به مدت 2 هفته افزایش یافته و هم اکنون 30 آمبولانس در پایانه های مرزی مستقر شده و به زائران خدمت رسانی می کنند.
وی افزود:هفت هزار و 900 نفر از امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر ازسه استان کار پشتیبانی زائران اربعین و استان های معین در گذرگاههای مرزی را انجام می دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود : پنج بالگرد جمعیت هلال احمر نیز در مرز مستقر شده تا در مواقع ضروری در اولین فرصت امداد رسانی کنند.
دراربعین حسینی پارسال حدود 430 هزار زائر از پایانه چذابه و 650هزار زائر از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.
تاکنون 500 هزار نفر از مرز شلمچه به عراق عزیمت کرده اند .
3015/7165/6002
خبرنگار:عدنان جواهری ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار: کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ