Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی موذن رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان گفت : سمنان برای اولین بار در ایران میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در رده پسران و دختران در آذرماه سال جاری خواهد بود.


وی با اشاره به اینکه مسابقات تحت عنوان سریز که دارای رنگینگ جهانی است برگزار می شود افزود: با توجه به اعلام سایت فدراسیون جهانی و اعلام آمادگی بیش از 20کشور تا کنون 5 کشور در سایت مذکورثبت نام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر فدراسیون بدمینتون تصریح کرد : باتوجه به پایان مهلت قانونی ثبت نام امیدواریم به میزبانی شایسته خود بتوانیم در سالهای آتی کشورهای بیشتری از مسابقات بین المللی در ایران استقبال کنند.


موذن گفت: در این دوره از مسابقات علاوه بر تیم های خارجی یک تیم منتخب ایران و یک تیم منتخب استان سمنان نیز شرکت خواهد کرد و در مجموع بیش از یکصد بدمینتون باز در این مسابقات حضور دارند.


رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان ابراز داشت : مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در دو بخش آقایان و بانوان از اول آذر آغاز خواهد شد و تا 4 آذر ادامه پیدا خواهد کرد.


وی از دلایل انتخاب استان سمنان به عنوان میزبان اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در ایران به انتخاب هیئت بدمینتون استان سمنان به عنوان هیئت برتر در دو سال پیاپی از سوی فدراسیون ، حضور بازیکنان متعدد در تیم های ملی و همچنین میزبانی های شایسته استان سمنان در رویدادهای مختلف بین المللی و ملی برشمرد.


موذن با اشاره به اینکه خوشبختانه بدمینتون سمنان از زیرساخت‌های خوبی در استان برخوردار بوده و همین مسئله باعث شده است تا شاهد برگزاری رویدادهای مهم در استان باشیم، اظهار کرد: بی‌شک وجود این زیرساخت‌ها باعث شده است تا توسعه بدمینتون سمنان روز به روز افزایش یابد، به همین خاطر در تلاش هستیم تا افزایش و توسعه این زیرساخت‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.


گفتنی است ، مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس با حضور ۱۳۴ ووشوکار از ۱۳ تیم خارجی و ۳۴ ووشوکار در قالب دو تیم از ایران و استان سمنان در فروردین ماه سال جاری به میزبانی سمنان برگزار شد.


انتهای پیام / ه


سمنان میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود