Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: هیئتی مرکب از کارشناسان داخلی و خارجی برای وضعیت فاضلاب شهری شهرضا به این شهرستان می آینده تا طرحی را پیشنهاد دهند که بوی تعفن متصاعد از لاگنها فاضلاب از بین برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محسن گلابی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، عنوان کرد:  اجرای اصول پدافند غیرعامل یکی از مهمترین ارکان و عناصر افزایش ضریب ایمنی و کاهش میزان خسارات در زمان وقوع حوادق غیر مترقبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در کشور ما بسیاری از اصول و موازین پدافند غیرعامل در زندگی سنتی مردم اجرا می‌شده است، اقداماتی نظیر کاه‌گِل پشت بامها و یا ذخیره مواد غذایی برای ایام زمستان از جمله این موارد بوده است.

فرماندار شهرضا گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در راستای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی و در راستای اصول پدافند غیرعامل باید انجام شوند، مبارزه با ورود کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی است.

گلابی ادامه داد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی در کشور و مبادی کنترلی نظیر ایستگاه شهید امامی از ورود کالای قاچاق جلوگیری می‌کند و تولیدکنندگان داخلی هم باید با تلاش در راستای بومی سازی دستگاه‌های ساخت محصولات و همچنین افازیش کیفیت مصنوعات داخلی در این زمینه یاری کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات اولیه برای استقرار دفتر گمرک و تقویت سیستم تعزیرات در شهرستان انجام شده و به زودی هیئتی کارشناسی برای بررسی مقدمات این طرح به شهرستان سفر می کنند.

فرماندار شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از مهمترین طرحهایی که از حدود ۳۰ سال قبل در شهرستان آغاز شده، فاضلاب شهری است که متأسفانه تنها ۳۰ درصد از آن تکیل شده است.

گلابی اظهار کرد: در حال حاضر اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان برای ارتقاء سیستم فاضلاب شهری شهرضا اختصاص داده شده و هیئتی نیز مرکب از کارشناسان داخلی و خارجی به زودی برای بررسی میدانی و ارائه طرحی جهت حذف بودی بد متصاعد در هوای مناطق اطراف، به شهرضا سفر می کنند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین تهدیدات دشمن در حال حاضر تهاجم فرهنگی است که از طریق فضای مجازی انجام می شود بنابراین لازم است خانواده ها بر استفاده فرزندانشان از اینترنت و فضای مجازی نظارت کافی داشته باشند.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: دشمن در شرایطی که شاهد وحدت مردم و مسئولان و پیشرفت روز افزون کشور است با تخریب چهره مسئولان و ایراد خدشه به خدماتی که ارائه می‌شود و همچنین با ایجاد شبهات مختلف در قالب نبرد سایبری به دنبال مبارزه و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گلابی در بخش دیگری از سخنان خود، حضور در نماز جمعه و استفاده از بیانات روحانیان و خطیبان را اقدامی در راستای اجرای اصول پدافند غیرعامل برشمرد و افزود: استماع خطبه های نماز جمعه که بر اساس آیات قرآن و روایات معصومین ایراد می‌شود و حضور در مساجد استفاده از سخنرانیهای مذهبی زمینه اصلاح جامعه  و کاهش ناهنجاریها را فراهم می‌کند.

وی گفت: عزاداری های ماههای محرم و صفر بهترین جلوه فرهنگی و دینی مردم ماست، عاشورا گرانبها ترین میراث معنوی مردم ایران است که در طول این ایام با عزاداریهای باشکوه آنان به خوبی برگزار شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر