Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلمدانلود با کیفیت 360دانلود با کیفیت 480دانلود با کیفیت 720دانلود با کیفیت 1024

چنانچه در ویدئوی شماره یک مسابقه ی ببین و بگو (ویدئوی اول) نتوانستید به پاسخ سوال دست پیدا کنید، در این ویدئو با توضیحات بیشتر ما همراه باشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویدئوی دوم مسابقه ی شماره شصت و چهارم ببین و بگو:

این چهره متولد دیماه ۱۳۵۹ در تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دوران بازی خود یکی از بهترین مدافعان فوتبال آسیا بود. این بازیکن، فوتبال خود را از تیم جوانان راه آهن آغاز نمود و بعد از سه سال حضور در تیم سایپا کرج به سپاهان پیوست. او با تیم سپاهان اصفهان بازی‌های ارزشمندی از خود به نمایش گذاشت و در مسابقات آسیایی و لیگ ایران یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیمش بود.

مدافع مستحکم فوتبال ایران، با تیم سپاهان حضور در فینال‌های مختلف مانند سه جام قهرمانی لیگ برتر ایران و نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده است.

در رده ی ملی، این بازیکن از سال ۲۰۰۶ نیز به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و توانست با عملکرد خوب خود جایگاه ثابت و مستحکمی را در قلب دفاعی ترکیب ایران به دست آورد.

او در فصل ۲۰۱۲ به لیگ ستارگان قطر رفت و با باشگاه العربی قطر قرار داد بست. ۲۰ بازی در لیگ و پنج بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم انجام داد و حتی بازوبند کاپیتانی العربی را هم به بازوی خود می‌بست.

چهره ی امروز مسابقه پارس فوتبال در فصل ۲۰۱۱ و به عنوان بازیکن العربی قطر، نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا هم شد که سرور جباروف بازیکن تیم ملی ازبکستان که در آن موقع در الشباب عربستان بازی می‌کرد، با کسب ۱۰۰ امتیاز بهترین بازیکن آسیا شد و این چهره با ۹۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

هدف از برگزاری مسابقه “ببین و بگو” بالا بردن هرچه بیشتر اطلاعات عمومی ورزشی شما کاربران این رسانه خواهد بود و البته ایجاد شرایطی برای ارتباط دو سویه ی بیشتر کاربران با این رسانه. چرا که پویایی و پیشرفت هر رسانه منوط به ارتباطی هرچه نزدیک تر بین تحریریه و کاربران خواهد بود.

چنانچه در ویدئوی شماره یک مسابقه (ویدئوی اول) نتوانستید به پاسخ سوال دست پیدا کنید، در این ویدئو با توضیحات بیشتر ما همراه باشید.

اطلاع از اسامی برندگان:

با عنایت به مشارکت بالای کاربران پارس فوتبال در مسابقه ی ببین و بگو و با توجه به اینکه زمان کافی برای شرکت تمامی علاقه مندان به این مسابقه فراهم شود، از این پس مسابقه بصورت دو روز یکبار برگزار می شود. در این بین اما نکته ی قابل ذکر این است که در آینده که قرار است جوایزی برای این مسابقه اعلام شود، در پایان هر مسابقه دو نفر برنده که به قید قرعه انتخاب خواهند شد، جایزه تعلق خواهد گرفت!

شما کاربران پارس فوتبال، برای اطلاع از آخرین اخبار مسابقه ی ببین و بگو و اسامی برندگان این مسابقه، می توانید از طریق کانال پارس فوتبال در نرم افزار تلگرام به نشانی Parsfootball@ ما را دنبال کنید.

برای دیدن ویدئوی شماره یک این مسابقه،روی همین لینک کلیک کنید.

پس از رسیدن به جواب مسابقه می توانید پاسخ آن را به آی دی ParsFootball_Admin@ در نرم افزار تلگرام ارسال بفرمایید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی