Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص عداوت های آمریکا و آنچه که پس از انقلاب با ایران رفتار کرده است، اظهار کرد: از ابتدا به سفارشات ولایت فقیه توجهی نداشتیم و همین باعث ضربه خوردنمان شد چرا که رهبری درباره ادامه مذاکرات خوشبین نبودند ولی مسئولان اصرار بر ادامه کار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه ابراز کرد: رهبری با اقدامشان در رابطه با مذاکرات و صنعت موشکی همچون حرکت امام در سال 1342 و اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون و آشکار سازی نیت آمریکا در آن خصوص رفتار کردند که هر دو نیز مصداق بارز حدیث "مومن باید زیرک باشد" از امام علی(ع) هستند.
برزگر همچنین تبیین کرد: عداوت و دشمنی آمریکا با ایران از سال 57 به بعد بیش از پیش شد، با این حال که در دهه اول پس از انقلاب، 52 کودتا، هشت سال جنگ تحمیل شده و 17000 شهید ترور را برای ایران رقم زدند و بی شک مسبب اصلی تمام آن ها آمریکا است.
مسئول بسیج دانشجویی با اشاره به خصومت بیش از حد آمریکا با ایران که علاوه بر تمام جنایاتش مورد هدف قرار دادن ناو و هواپیمای مسافربری ایرانی نیز قابل ذکر هستند، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی در 16 آذر سال 58 نشان از جاسوسی آمریکا در امور مملکتی ایران به علاوه ی صدها دشمنی مستقیم و غیر مستقیم وی دارد که حتی پیش از انقلاب اسلامی نیز این خصومت ها متوجه ایران بوده اند و متاسفانه برخی مسئولین همچنان از این تجربیات درس نمی گیرند.
وی افزود: شعله خباثت های آمریکا از ابتدا کاملا ملموس بود و با این وجود پای میز مذاکره رفتیم و امروز پس از چهار سال این مذاکرات را دیوانگی می دانیم و به خیال خود مشت آمریکا را در این مذاکرات باز کردیم در صورتی که غیر قابل اعتماد بودن و نزاع های آمریکا از ابتدا آشکار بود.
برزگر با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند "بحث شان مسئله هسته ای نیست و مذاکره بهانه است و اصل نظام را نشانه رفته اند" در این خصوص خاطر نشان کرد: ذات انقلاب اسلامی همان استکبار ستیزی است که ذات استکبار ستیزی هم صنعت موشکی است.
مسئول بسیج دانشجویی در بخش پایانی یادآور شد: همانطور که رهبری هم اشاره کردند "برنامه موشکی قابل مذاکره نیست" و تاریخ هم نشانگر این بوده که ما هیچگاه متجاوز نبودیم و تنها در مقام دفاع برآمدیم پس استفاده از صنایع موشکی و هسته ای و سایر آنچه که در آینده با آن مشکل خواهند داشت، تنها برای دفاع است و متاسفانه اشتباه ما ورود به برجام و بی مهری به بیانات رهبری است.
1006/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی