Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "احمد شهریاری" ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بندر کیش طی هفت ماه نخست سال جاری اظهار داشت: از آغاز سال جاری تا پایان مهرماه سال96، در مجموع یک میلیون و 668 هزار و 298 تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

 

وی ادامه داد: از این میزان، یک میلیون و 452 هزار و 454 تن به کالای غیر نفتی و 215هزار و 844 تن کالای نفتی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از افزایش 13 درصدی صادرات غیر نفتی در این بندر سخن به میان آورد و گفت: طی هفت ماه اخیر، بالغ بر دو هزار و 41 تن از اینگونه کالاها به خارج از کشور صادر شد.

شهریاری همچنین واردات کالاهای غیرنفتی را رقمی بالغ بر 28 هزار و 649 تن اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14درصد کاهش داشته است.

به گفته وی، 856 هزار و 595 تن کالای غیر نفتی در این بندر ، کابوتاژ شد.

شهریاری مجموع تردد شناورها به بندر کیش طی هفت ماهه نخست سال جاری را هشت هزار و 568 فروند با رشد 16 درصدی اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد، 438 فروند شناور بالای هزار تن و هشت هزار و 130 فروند زیر هزار تن وزن داشته است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از رونق 24 درصدی جابجایی مسافر و گشت های تفریحی دریایی در هفت ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: طی این مدت، 849 هزار و 600 نفر از طریق شناورهای مستقر در این بندر ترابری شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر

دریافت 8 MB کد خبر 6096702

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • نیویورک میزبان جزیره آزمایشگاهی اقلیمی
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد