Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود شکرآبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نخستین صحبت‌های ما با بویینگ مربوط به اجلاس چند ماه قبل یاتا در مکزیک می‌شود که در جریان آن صحبت‌های ابتدایی مطلوبی میان دو طرف شکل گرفت.

وی ادامه داد: پس از آن نمایندگان شرکت بویینگ به ایران آمدند و با نهایی شدن فاز نخست مذاکرات دوجانبه توافق‌نامه‌ای برای خرید ۱۵ فروند هواپیمای بویینگ ۸۰۰-۷۳۷ به امضا رسید و بنا شد بویینگ گام‌های بعدی برای دریافت مجوزهای لازم را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر با بیان اینکه در حال حاضر این توافق در مرحله اخذ مجوزهای لازم از دولتمردان ایالات متحده آمریکا قر ار دارد، تاکید کرد: بویینگ اعلام کرده خود تمام فرآیندهای مربوط به دریافت مجوز در حوزه فروش هواپیما و کلیه برنامه‌های آموزشی و پشتیبانی را پیگیری می‌کند و از این رو ما منتظر نهایی شدن این مرحله از کار خواهیم بود.

شکرآبی درباره زمان‌بندی احتمالی نهایی شدن این توافق و تبدیل آن به قرارداد نیز توضیح داد: آنچه در برنامه‌های دو طرف قید شده مربوط به ژانویه ۲۰۱۸ می‌شود و ما امیدواریم در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید، این قرارداد در همان زمان به مرحله نهایی خود برسد.

وی درباره امکان سنگ‌اندازی دولت آمریکا در فرآیند فروش هواپیما به ایران نیز تصریح کرد: با توجه به نیاز شرکت بویینگ برای نهایی کردن قراردادهای جدید و مشکلات اقتصادی که این شرکت با آن مواجه است، قطعا استفاده از بازارهایی مانند ایران اولویت جدی به حساب می‌آید و شانس آن بسیار پایین است که سیاستمداران آمریکایی بتوانند سنگ‌اندازی جدیدی در این رابطه داشته باشند. ما فکر می‌کنیم که بویینگ با توجه به نیازی که به این عرصه دارد، خود پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و این قرارداد طبق زمان‌بندی‌های صورت گرفته نهایی می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • «بویینگ» و «ناسا» فضاپیمایی جدید پرتاب خواهند کرد
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند