Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - بر اساس جدیدترین رده بندی جهانی هوگوپوشان از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، شش ملی‌پوش تکواندو کار ایران در جمع 10 ورزشکار برتر این رشته قرار گرفتند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رده ‌بندی جهانی تکواندوکاران در ماه 'نوامبر' را اعلام کرد که امتیازات این رنکینگ تا پایان مسابقات ماه 'اکتبر' 2017 لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدیدترین رده بندی جهانی هوگوپوشان از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، آرمین هادی‌پور در رده دوم وزن 54 کیلوگرم، فرزان عاشور زاده رده سوم وزن 58 کیلوگرم، میرهاشم حسینی رده هشتم وزن 63 کیلوگرم، مسعود حجی زواره رده پنجم وزن 74 کیلو گرم، مهدی خدابخشی رده هشتم وزن 80 کیلوگرم و سجاد مردانی رده سوم وزن به علاوه 87 کیلوگرم، در جمع 10 تکواندوکار برتر جهان ایستاده اند.
در این رده بندی امتیازات سال 2013 به طور کل از جدول رده‌بندی حذف و از امتیازات 2014 و 2015 به ترتیب 75 و 50 درصد کسر شده است. همچنین با اعلام رده بندی ماه جدید، 25 درصد از امتیاز ماه مشابه سال قبل در سال 2016 کسر خواهد شد.
با اعلام آخرین رده‌بندی از سوی فدراسیون جهانی، آرمین‌ هادی‌پور در وزن منهای54 کیلوگرم همچنان در رده دوم جدول قرار دارد، فرزان عاشورزاده در وزن منهای 58 کیلوگرم نیز جایگاه خود را در رده سوم حفظ کرد.
میرهاشم حسینی رده هشتم جدول وزن منهای 68 کیلوگرم را در اختیار دارد و ابوالفضل یعقوبی نیز در رده پانزدهم وزن منهای 68 کیلوگرم قرار دارد.
مسعود حجی زواره نماینده وزن پنجم کشورمان رده پنجمی خود را در جدول فدراسیون جهانی حفظ کرده است، مهدی خدابخشی نیز در جایگاه هشتم وزن منهای 80 کیلوگرم قرار دارد.
احمد محمدی در وزن منهای 87 کیلوگرم با کسب مدال طلای تورنمنت آزاد صربستان و سه پله صعود رده چهاردهم این وزن را به خود اختصاص داده است و سعید رجبی دیگر نماینده کشورمان در این وزن رده 33 جدول را در اختیار دارد.
سجاد مردانی نماینده سنگین وزن کشورمان در وزن به علاوه 87 کیلوگرم نیز همچنان در رده سوم جدول قرار دارد.
در گروه زنان فاطمه مداحی در وزن منهای46 کیلوگرم در رده 42 قرار دارد، ناهید کیانی هوگوپوش وزن منهای 49 کیلوگرم کشورمان رده 47 را در اختیار دارد و سودابه پورصادقی نیز در رده 71 جای گرفته است.
طیبه پارسا در وزن منهای 57 کیلوگرم در رده 57 باقی ماند. کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن منهای 62کیلوگرم کشورمان نیز که با توجه به مصدومیتش پس از رقابت‌ها جهانی در هیچ رویدادی حضور نداشته رده پانزدهم این وزن را به خود اختصاص داده است. زهرا شجاعی در این وزن در جایگاه 46 قرار دارد و پریسا جوادی نیز رده 48 جدول را به خود اختصاص داد.
زهرا پوراسماعیل تکواندوکار وزن منهای 73 کیلوگرم همچنان در جایگاه چهاردهم قرار دارد و اکرم خدابنده در وزن به علاوه 73 کیلوگرم رده نوزدهم را به خود اختصاص داده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 1293**1584
تنظیم :محمد طاهری* انتشار:مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان که در جدول رده‌بندی لیگ برتر در رتبه نهم قرار دارد و شانس خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ از دست داده، روز پنجشنبه موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پیکان را در ضربان پنالتی شکست بدهد و به دور بعد صعود کند و به یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات تبدیل شود.

حسن جعفری در خصوص شرایط مس به خبرنگار ما گفت: خوشحالیم که در نیم‌فصل دوم آرامش خوبی را تجربه می‌کنیم و این برای ما از هر چیزی با ارزش تر است. جو تیم و رابطه اعضای تیم با کادر فنی از نتایج و عملکردی که داریم هم اهمیت بیشتری دارد.

او ادامه داد: در لیگ شاید در میانه جدول قرار داریم اما انگیزه همه بچه ها این است که نشان بدهیم لیاقت و شایستگی ما این نقطه از جدول نیست و تلاش کردیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. به رکوردها و آمار و ارقام هیچ توجهی نداریم و فقط تلاش می کنیم با تمرکز و آرامش بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کاپیتان مس با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: در جام حذفی سعی می‌کنیم منطقی و گام به گام به جلو نگاه کنیم. دو بازی سخت مقابل دو تیم لیگ برتری را پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم شایستگی صعود به مراحل بالاتر را داریم. فکر می‌کنم بازی مقابل پیکان را برای خودمان سخت کردیم، در حالی که می‌توانستیم خیلی راحت در ۹۰ دقیقه موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: این حتما تجربه خوبی است که بدانیم از دست رفتن فرصت‌ها ما را به زحمت می‌اندازد. حضور هواداران انرژی زیادی به ما داد و فکر می کنم می توانیم این مسیر را در هر دو جام با قدرت ادامه بدهیم.

جعفری در خصوص محرم نویدکیا نیز عنوان کرد: در مورد آقای نویدکیا به نظرم بهتر است من چیزی نگویم، چون عملکرد و نتایج ما گویاست و حرف نگفته‌ای باقی نمانده. فقط شخصیت و آرامش آقا محرم و کادر باعث شده حال همه تیم خوب باشد و این بهترین اتفاق ممکن برای ما بود.

دیگر خبرها

  • روز جهانی کار و کارگر
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد