Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسين عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل از انهدام 26 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در 7 ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: طی اين مدت 22 درصد افزایش کشف موادمخدر داشته ایم.

وی از تلاش جهادی مأموران پليس در مسير مقابله با قاچاقچيان خبر داد و اظهار داشت: مواد مخدر بسترساز و تسهيل كننده وقوع جرايم و آسيب های اجتماعی بوده و دشمن، با تبليغ و ترويج آن انحطاط جوانان و تزلزل در كانون خانواده را با جديت پيگيری می كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار انتظامی استان اردبیل اثربخشی اقدامات در حوزه مقابله با مواد مخدر و پيشگيری از اعتياد را مستلزم مشاركت همگانی و احساس مسئوليت جمعی دانست و گفت: مشاركت اجتماعی توفيقات پليس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر و مقابله با قاچاقچیان را تضمين می كند.

سردار عبدی در ادامه از كشف 717 كيلو انواع مواد مخدر طی 7 ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: اين مقدار كشفيات در مقايسه با مدت مشابه سال قبل كه كشفياتی 585 كيلويی را نشان می دهد، مبين افزايش 22 درصدی است.

وی با اشاره به انهدام 26 باند تهيه و توزيع مواد مخدر و دستگيری 2 هزار و 50 قاچاقچی طی هفت ماهه سال جاری اظهار داشت: 186 خودرو مربوط به قاچاقچیان توقيف شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبيل با بيان اينكه در هفت ماهه اول سال جاری 718 معتاد جمع آوری شده است، تصريح كرد: مأموريت جمع آوری و دستگيری معتادان متجاهر با جديت در مجموعه فرماندهی انتظامی استان پيگيری می شود، چرا كه اين مهم گامی مؤثر در پيشگيری از جرايم به ويژه سرقت است.

انتهای پیام/ح

انهدام 26 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در استان اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود