Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین اخبار حوادث چهاردهم آبان ۹۶ ایران را در صفحه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.(تکمیل می شود...) -قتل
قتل فجیع نوزاد مشهدی در اقدام وقیحانه پدر
زن جوان در اکباتان/ کشف جسد پس از ۳ روز
بازداشت 3 مظنون در قتل جوان جیرفتی
قاتل پیرزن نکایی در دام قانون
-تصادف
کشته و مجروح در سانحه رانندگی محور شازند_بروجرد
-درگیری 
درگیری مسلحانه در شهرستان بم
 -سرقت
استفاده از خانم باردار در باند سرقت خودرو/۶ نفر دستگیر شدند
-شهادت
3 مامور و 5 سرباز مرزبانی با تیر خلاص به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 -موادمخدر
کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
 -گمشده
پیدا شدن مسافران مفقود شده در کویر مرنجاب
 - کلاهبرداری
باندکلاهبرداری تورهای زیارتی در چنگ پلیس آذربایجان شرقی +فیلم       -قتل قتل فجیع نوزاد مشهدی در اقدام وقیحانه پدر

کودک دو ماهه مشهدی قربانی جنایت وحشتناک پدرش شد.
پزشکان بیمارستان در حالی از مرگ پسر دو ماهه خبر دادند که آثار کودک آزاری روی گردن و سر وی مشهود بود. قاضی با دیدن خراشیدگی کنار گردن و کوفتگی که روی سر «بنیامین» وجود داشت بلافاصله پی به ارتکاب جنایتی هولناک برد.
پدر و مادر کودک که گویی سخنان شان را با یکدیگر چند بار مرور کرده بودند به قاضی میرزایی گفتند: «صبح زود در حال خوردن صبحانه بودیم که ناگهان احساس کردیم چیزی در گلوی نوزاد گیر کرده است.بعد هم حال او وخیم شد که بلافاصله به بیمارستان رساندیم.
قاتل در اعترافات خود گفت :از گریه های «بنیامین» خسته شده بودم! امروز صبح هم وقتی از خواب بیدار شد و مادرش را ندید شروع به گریه کرد.
من که دیگر عصبانی شده بودم او را بلند کردم و چند بار به زمین کوبیدم به طوری که بخشی از بدنش روی فرش قرار گرفت و سرش به زمین اصابت کرد.

زن جوان در اکباتان/ کشف جسد پس از ۳ روز

سجاد منافی‌آذر، بازپرس امور جنایی تهران، درباره علت مرگ زن جوانی که سه روز پس از مرگش در منزل شخصی‌اش در اکباتان کشف شد، گفت: علت مرگ این خانم خودکشی بوده است. مقدار زیادی قرص در هنگام کشف جسد در کنار آن بود که پس از بررسی جسد در پزشکی‌قانونی مشخص شد، این زن جوان ۳۴ ساله به دلیل مصرف این‌ قرص‌ها فوت شده است.

 

 

بازداشت 3 مظنون در قتل جوان جیرفتی
سه مظنون به قتل جوان 18 ساله جیرفتی بازداشت شدند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در پی یک نزاع دسته جمعی در روستای گزآباد جیرفت شامگاه دیروز ، جوانی با ضربات چاقو کشته شد.سلامی افزود: پس از وصول گزارش حادثه روستای گز آباد بلافاصله دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل صادر شد.
وی با تاکید بر این مهم که دستگاه قضایی با تمام توان با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد قاطع و سریع خواهد داشت ، گفت: در این زمینه سه مظنون بازداشت شده اند و تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن ابعاد این حادثه ادامه دارد.

 

قاتل پیرزن نکایی در دام قانون
قاتل پیرزن نکایی کمتر از 8 ساعت پس از ارتکاب قتل, دستگیر شد . فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت : قاتل پیرزن ۸۴ ساله روستای گلبستان نکاکه شب گذشته در منزلش به قتل رسید دستگیر شد .
سرهنگ نصیری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات ویژه پلیسی ,قاتل را که زنی ۳۹ ساله اهل یکی از استان های جنوب شرقی بوده و همسایه مقتول در منزلی استیجاری سکونت داشت , کمتر از ۸ ساعت شناسایی و دستگیر کردند .
به گفته وی , قاتل انگیزه خودرا از قتل سرقت جواهرات این پیرزن اعلام کرد و جواهرات مسروقه مقتول به ارزش 5 میلیون تومان از وی کشف و مصادره شد .
فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت :متهم پس از تشریح صحنه قتل و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

-تصادف

کشته و مجروح در سانحه رانندگی محور شازند_بروجرد

در سانحه رانندگی که لحظاتی پیش در محور شازند_ بروجرد بین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه مینی بوس رخ داد، سه نفر از سرنشینان خودروی پژو ۴۵۰ جان خود را از دست دادند و ۸ نفر از سرنشینان مینی‌بوس به صورت سطحی دچار مصدومیت شدند که توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.
علت این سانحه تجاوز به چپ خودروی ۴۰۵ نسبت به دو خودروی دیگر اعلام شد.

 

-درگیری 

درگیری مسلحانه در شهرستان بم

نیروهای انتظامی شهرستان بم ساعاتی پیش با اشرار مسلح در این شهرستان درگیر شده اند که در این درگیری چندین نفر کشته و مجروح شده اند. خودرو گشت کلانتری ۱۴ براوات بم در حین گشت زنی در جاده دولت آباد به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده که پس از دستور ایست ،خودرو فوق الذکر به سمت مامورین تیراندازی نموده که در این درگیری ستوان دوم جابر اسکندی و استواردوم علیرضا شهمرادی به درجه رفیع شهادت نائل و سرباز مهرداد وکلی مجروح شدند.

 -سرقت

استفاده از خانم باردار در باند سرقت خودرو/۶ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری اعضا یک باند حرفه ای سرقت خودرو در شرق این استان خبر داد و گفت: سارقان از یک خانم باردار در جلب حس نوع دوستی مردم و سرقت خودرو بهره می بردند.

 

-شهادت

3 مامور و 5 سرباز مرزبانی با تیر خلاص به شهادت رسیدند

8 تن از نیروهای مرزی چالدران در درگیری نیروهای مرزبانی ناجا با گروه های تروریستی به شهادت رسیدند.
به نقل از منابع آگاه این 8 شهید که 3 کادر و 5 سرباز مرزبانی بودند هنگامی که قصد رفتن به مرخصی بودند، در کمین گروه تروریستی افتاده اند. طبق تحقیقات اولیه گروه تروریستی ابتدا راننده خودرو را با شلیک گلوله به شهادت رسانده و در حالی که با این اتفاق خودوری حامل این 8 شهید به داخل دره سقوط کرده بود،عوامل گروه تروریستی بالای سر آنها رفته و با تیر خلاص تمام 8 مرزبان کشور را به شهادت رسانده اند.

 

 -موادمخدر

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
ماموران انتظامی سیستان وبلوچستان در 2 عملیات جداگانه علیه سوداگران مرگ، 2 تن و 608 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.
جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر دیشب با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که در این درگیری یک قاچاقچی به هلاکت رسید و از خودروهای آنها یک تن و 102 کیلوگرم تریاک کشف شد.
سرهنگ طاهری افزود: دیروز هم در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستانهای خاش، سراوان و زاهدان با شناسایی و توقیف چهار دستگاه خودرو، یک تن و 506 کیلوگرم تریاک را کشف و هفت قاچاقچی را دستگیر کردند.

یادآور می شود از زمان ورود نیروهای آمریکایی به افغانستان کشت و تولید مواد مخدر در این کشور به بیش 40 برابر افزایش پیدا کرده است.

 -گمشده

پیدا شدن مسافران مفقود شده در کویر مرنجاب
سه نفر مسافر مفقود شده در کویر مرنجاب پیدا شدند.
برهان و مسعود باقری و هادی جلیلوند سه گردشگری هستند که پس از سه ساعت عملیات جست و جو در منطقه رمل های اتوبوسی (20کیلومتری کاروانسرای مرنجاب) در سلامت کامل پیدا شدند.

حسین انصاری فر افزود: خودروی این مسافران به علت نقص فنی در منطقه متوقف شده بود و با توجه به فقدان پوشش آنتن تلفن های همراه، برای ساعت ها در کویر مرنجاب سرگردان مانده بودند.

وی گفت: این مسافران روز پنجشنبه با یک دستگاه خودروی پاترول وارد منطقه کویری مرنجاب (واقع در شهرستان آران و بیدگل) شدند که آخرین بار هم روز گذشته در منطقه ریگ بلند دیده شده بودند.

رئیس کلوپ سافاری استان اصفهان گفت: جست و جوی مسافران ناپدید شده از ساعاتی پیش توسط گروه های امداد و نجات و جست و جوی هلال احمر، میراث فرهنگی و راهنمایان گردشگری بومی آغاز و با مرکز استان نیز برای امدادهوایی هماهنگ شده بود که خوشبختانه در کمتر زمان ممکن پیدا شدند.

 - کلاهبرداری

باندکلاهبرداری تورهای زیارتی در چنگ پلیس آذربایجان شرقی +فیلم
رییس پلیس آگاهی استان:اعضای باند کلاهبرداری که تحت عنوان تور‌های زیارتی در تبریز فعالیت می‌کرد، دستگیر شدند.
سرهنگ صابر عباس زاده افزود: این باند سه نفره فعالیت خود را از اردیبهشت امسال آغاز کرده بود و با راه اندازی دفتر در تبریز و حتی صدور فیش و رسید‌های بانکی، مبالغی را برای تشرف به اماکن زیارتی از شهروندان دریافت می‌کرد.
به گفته وی با شکایت حدود ۸۰۰ نفر در خصوص جعلی بودن و کلاهبرداری این باند و متواری شدن اعضای آن، پیگیری پلیس برای دستگیری آنان آغاز شد که در نهایت کلاهبرداران در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر و به تبریز بازگردانده شدند.
رییس پلیس آگاهی استان یادآور شد: این باند حدود یک میلیارد تومان از شهروندان برای تشرف آنان به مشهد مقدس و عتبات عالیات کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ عباس زاده از شهروندان خواست برای تشرف به اماکن زیارتی فقط به آژانس‌های مسافرتی رسمی و دفاتر مورد تایید حج و زیارت استان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد